مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری مشهد عنوان کرد؛
مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری مشهد گفت: خدمات الکترونیک در شهرداری مشهد دارای قدمت بیش از 10 سال است و در حال برنامه ریزی برای بهینه سازی خدمات در جهت تسهیل دسترسی هستیم. در حال حاضر یک درگاره اینترنتی با هدف سهولت دسترسی شهروندان به خدمات شهرداری مشهد به آدرس Sm.mashhad.ir طراحی شده است.
کد خبر: ۱۰۰۰۸۹۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۷ 12 October 2021

به گزارش تابناک رضوی، محمد جواد رجائیان با بیان این خبر اظهار کرد: ضرورت استفاده از خدمات الکترونیک در مجموعه شهرداری قابل کتمان نیست مخصوصا بعد از شیوع ویروس کرونا که این ضرورت شدت پیدا کرده است.
وی افزود: خدمات الکترونیک در شهرداری مشهد دارای قدمت بیش از 10 سال است و در حال برنامه ریزی برای بهینه سازی خدمات در جهت تسهیل دسترسی هستیم. در حال حاضر یک درگاره اینترنتی با هدف سهولت دسترسی شهروندان به خدمات شهرداری مشهد به آدرس Sm.mashhad.ir طراحی شده است.
مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری مشهد با اشاره به اینکه تمامی خدمات شهرداری پس از بهینه سازی و به روز رسانی در این وب سایت قرار می گیرد، بیان کرد: شهروندان برای دریافت خدمات می توانند در این درگاه ثبت نام کنند که جهت سهولت دسترسی فرآیند کار نیز ساده سازی شده است.
رجائیان خاطرنشان کرد: همچنین کد پیگیری برای هر درخواست ایجاد شده که شهروندان می توانند درخواست خود را پیگیری کرده و در صورت مشکل با پشتیبان های آنلاین در ارتباط باشند.
وی اضافه کرد: تاکنون خدماتی از قبیل انواع استعلامات شهرسازی، پروانه ساختمانی و خدماتی از سایر حوزه های عملکردی شهرداری همانند حوزه حمل و نقل ، فضای سبز و خدمات شهری بهینه سازی شده و در این درگاه بارگذاری گردیده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار