در هنگام مرگ عده‌ای از واقعیت‌ها کـه در زمان حیات بر انسان پوشیده اسـت، بر او آشکار می‌شود. زمانی کـه انسان می‌میرد روح او کاملا از بدنش جدا می‌شود کـه در این لحظه اتفاقاتی برای او می‌افتد و در هنگام مرگ با دیدن بعضی چیز‌ها بـه اتمام عمر خود پی می‌برد.
کد خبر: ۱۰۰۱۴۰۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰ 14 October 2021

تابناک رضوی: در لحظه مرگ عده‌ای از واقعیت‌ها کـه در زمان حیات، بر انسان پوشیده اسـت، بر او آشکار می‌شود. در آن زمان کـه آدمی از مرز دنیا می‌گذرد، فرشته مرگ را می‌بیند و در آستانه جهان غیب قرار می‌گیرد.

 

نه محتضر می‌تواند مشاهدات خود را برای آنان بگوید و آنچه بر وی می‌گذرد، توضیح دهد و نه اطرافیان قادرند بـه اطلاعات و مشاهدات محتضر پی ببرند و از چگونگی حالش آگاهی یابند.

 

فرشته ملک الموت

محتضر در لحظه‌ای کـه ملک الموت و جهان ناآشنای پس از مرگ می‌بیند، در می‌یابد کـه زندگی دنیایش پایان یافته ودر این موقع، بسیار نگران و مضطرب می‌شود و فشار روحی زیادی بر او وارد می‌شود.

 

فرشتگان ثبت اعمال

هر انسانی پس از مرگ، فرشتگان ثبت اعمال را می‌بیند و بلافاصله از وضع خود آگاه می‌شود. در این زمان است که انسان می‌فهمد آیا بهشتی و اهل سعادت اسـت یا جهنمی و اهل عذاب است.

 

مال، اولاد و اموال

مال و اولاد و اعمال فرد از دیگر اموری کـه برای محتضر مجسم می‌گردد.

 

فراز و نشیب‌های عمر

عالم برزخ و عالم دنیا با یک دیگر متفاوت هستند و هر حرکتی در دنیا نیازمند زمان اسـت، اما در عالم برزخ چنین نیست. عالم برزخ مانند عالم رویا و خواب اسـت.

 

زمانی کـه خواب می‌بینیم رویا‌ها و صحنه‌هایی را می‌بینیم کـه شاید روز‌ها وقت لازم است تا دیده شود اما همه این‌ها شاید در

 

یک ساعت خواب اتفاق افتاده است. پس انسان دریک ثانیه می‌تواند ملک الموت را ببیند و همچنین می‌تواند تمام فراز و نشیب‌های ۷۰ سال عمرش را آن لحظه ببیند.

برچسب ها: مرگ ، تابناک رضوی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار