تابناک: با اعلام رسمی فروش فیلم سینمایی «محمدرسول الله (ص)» تا به امروز شنبه ۴ مهرماه، به فروش ۶میلیارد و ۶۷۶ میلیون تومان رسید و در رتبه ای بالاتر از فیلم سینمایی «نهنگ عنبر» پرفروش ترین فیلم امسال، جای گرفت.
کد خبر: ۱۰۰۷۷۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲ 26 September 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، فیلم سینمایی «محمدرسول الله (ص)» که از پنجشنبه 5 شهریوماه اکرانش را شروع کرده است بعد از گذشت نزدیک به یک ماه اکران، بنا به اعلام سایت سینماتیکت، به فروش 6 میلیارد و676 میلیون و 600 هزار تومان رسید.

البته این آمار فروش در سینما‌های مکانیزه در ساعات مختلفی صورت می‌گیرد و نمی‌توان فقط به اعلام آمار فروش سیستم مکانیزه سایت سینما تیکت اکتفا کرد، چون آمار فروشی که اعلام شده است متعلق به سالن‌هایی است که مجهز به سیستم مکانیزه فروش بلیت هستند و آمار دقیق از فروش سالن‌هایی که مجهز به این سیستم نیستند، در دست نیست.

با احتساب این آمار فروش، فیلم سینمایی «محمدرسول الله (ص)» در رتبه ای بالاتر از فیلم سینمایی «نهنگ عنبر» جای گرفت و می توان فیلم مجید مجیدی را به عنوان پرفروش ترین فیلم امسال تا به امروز درنظر گرفت.

پیش بینی می شود اکران فیلم «محمدرسول الله (ص)» رکورد فروش سینماهای کشور را بشکند و بیش از شش ماه اکران سالنهای سینمای کشور را بگیرد.

فیلم سینمایی «محمد رسول الله(ص)» به‌کارگردانی مجید مجیدی، که به‌تازگی به‌جز سینماهای ایران در جشنواره بین المللی فیلم مونترال هم اکران شده با بازی چهره‌هایی چون مهدی پاکدل، علیرضا شجاع نوری، ساره بیات، مینا ساداتی، محسن تنابنده و... ساخته شده است.

قصه فیلم سینمایی «محمد رسول الله(ص)» از روزهای آخر شعب ابوطالب آغاز می‌شود، بخشهایی از فیلم زمان حصر پیامبر اکرم(ص) در شعب ابوطالب خواهد بود و سایر صحنه‌ها به‌صورت فلاش‌بک قبل از تولد تا مقطع 12سالگی پیامبر اکرم(ص) است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار