امام‌جمعه تربت‌جام در خطبه‌های این هفته به مناسبت هفته بسیج؛:
امام‌جمعه تربت‌جام در خطبه‌های این هفته اظهار کرد: یک مدیر بسیجی باید به شعارِ سال؛ تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی جامۀ عمل بپوشاند.
کد خبر: ۱۰۱۱۸۵۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۱ 26 November 2021

به گزارش تابناک رضوی در تربت‌جام «حجت‌الاسلام میرزا حسین معتمدی فر» در اجتماع نمازگزاران جمعه تربت‌جام با توصیه به رعایت تقوای الهی و تبریک هفته بسیج، گفت: خصایص فراوانی در اهمیت تشکیل و داشتن تفکر بسیج درآیات و روایات وجود دارد که تشکیل ارتش ۲۰ میلیونی به‌فرمان ‌امام‌ راحل در پنجم آذر 1358 ریشۀ قرآنی دارد.

امام‌جمعه تربت‌جام بسیجیان سلحشور را خانه‌به‌دوش و مدافعانی بدون مرز دانست و افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی نیز سرداری بدون مرز بود که از تمامیت ارضی ایران و دنیای اسلام با همان تفکر ناب بسیجی جانانه دفاع کرد و در این راه به فیض عظمای شهادت نائل آمد.

وی بابیان اینکه کار شجره طیبه صالحین؛ بسیجی سازی است، ادامه داد: بسیجیان جزء اولین کسانی هستند که در امدادرسانی به سیل و زلزله‌، قرار گرفتن زیر تانک و خمپاره، مبارزه تن‌به‌تن با داعش، تکفیری‌ها، طالبان، آمریکا و اسرائیل در خارج از مرزها و نیز مقابله با کرونا در خط اول حضور میدانی قرار دارد.

معتمدی فر لباس بسیج را لباس تقوا، سلاح بسیج را سلاح غیرت، عزت و حماسه برشمرد ویادآورشد: بسیجی خلاف اوامر رهبری کاری انجام نمی‌دهد و با ولایتمداری در همۀ میدان‌ها حاضر است و خود را تسلیم محض اوامر فرماندهی معظم کل قوا می‌داند.

وی در تحقق شعار سال، تصریح کرد: یک مدیر بسیجی باید به شعارِ سال؛ تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی جامۀ عمل بپوشاند، مدیرانی که چوب لای چرخ تولید ملی می‌گذارند، بسیجی نیستند.

امام‌جمعه تربت‌جام بابیان اینکه بسیجی اهل سستی و اهل ترس نیست، تأکید کرد: تفکر بسیجی قوی و مستحکم‌تر از قبل و با تمام اقتدار و صلابت در هوا، زمین، دریا استکبار جهانی را به سرکردگی آمریکا در مجامع بین‌المللی خار و ذلیل و رسوا کرده است‌.

وی یادآور شد: بسیج، با همان‌‌ عهد و پیمانی که با بنیان‌گذار نظام حضرت امام خمینی (ره) و فرماندهی معظم کل قوا بسته است، سوگند خورده تاآخرین‌نفس، نفر، گلوله، قطره خون تا محو کامل دشمنان از پای ننشیند و حافظ اسلام، قرآن، انقلاب و دستاوردهای شهیدان باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار