خداداد عزیزی در مراسم تقدیر شهردار مشهد از این ملی پوش سابق:
خداداد عزیزی، ملی‌پوش سابق مشهدی، در مراسم تجلیلی که برای این ملی پوش سابق مشهدی برگزار شد گفت: ۲۴ سال از آن گل تاریخی به استرالیا می گذرد اما تاکنون چنین مراسمی در مشهد برگزار نشده است.
کد خبر: ۱۰۱۲۵۶۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۲ 29 November 2021

به گزارش تابناک رضوی خداداد عزیزی در مراسم تجلیلی که با حضور سیدعبدالله ارجائی شهردار مشهد و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر مشهد مقدس و مدیران شهری و ورزشی برای این ملی پوش با سابقه برگزار شد گفت: پیشکسوتان ورزشی در مشهد چنان که باید عزت نمی‌شوند به همین دلیل از این اتفاق شگفت زده شدم و از شما سپاسگزارم.

وی افزود: متاسفانه فوتبال خراسان جایگاهی در کشور ندارد، صاحب یک تیم شخصی در لیگ است که آن هم مشکلات زیادی دارد.

پيشنهاد نامگذاری هشت آذر به نام روز فوتبال خراسان

سیدعبدالله ارجائی، شهردار مشهد، در مراسم تجلیل از خداداد عزیزی اظهار کرد: سرمایه انسانی، منبع اصلی قدرت است؛ انسان‌ها هستند که برای خانواده، محله، شهر و کشور خود قدرت آفرین‌اند.
وی افزود: اگر می‌خواهیم نیروی انسانی را تقویت کنیم، باید در مردم میل حرکت به سوی قله‌ را ایجاد کنیم.
شهردار مشهد خاطرنشان کرد: خداداد افتخار فوتبال خراسان است، خوشحال هستیم او را داریم، او که محکم پای کشور، وطن، انقلاب و مردم ایستاده و امروز مردم به او احترام می‌گذارند.
وی تصریح کرد: پیشنهاد من به هیات فوتبال استان و شورای اسلامی شهر مشهد این است که تلاش کنند تا روز هشت آذر، سالروز حماسه سازی خداداد در ملبورن، به عنوان روز فوتبال خراسان نامگذاری شود.

در ادامه این مراسم اسماعیل شجیع، پیشکسوت فوتبال نیز اظهار کرد: اولین دیدار من با خداداد در زمین پارک ملت بود. خوشحالم از این بازیکن مردمی تکریم می‌کنیم.

قاسم زردکانلو، پیشکسوت فوتبال خراسان رضوی نیز یادآور شد: باید به این باور برسیم که خراسان بزرگ توانمندی های زیادی دارد و فوتبال آن می تواند الگو در کشور باشد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار