رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: برگزیدگان مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم خراسان رضوی در رشته دعاخوانی و تفسیر معرفی شدند.
کد خبر: ۱۰۱۲۵۸۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۵ 29 November 2021

به گزارش تابناک رضوی، جعفر حسینی بیان کرد: مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم خراسان رضوی در رشته های حفظ کل قرآن، ۲۰، ۱۰ و پنج جزء قرآن، قرائت تحقیق و قرائت ترتیل به صورت ارتباط زنده تصویری و رشته های همسرایی و همخوانی قرآن کریم به صورت ضبط اثر از ۲۰ تا ۲۵ شهریور ماه برگزار شد.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی افزود: به جهت رعایت حال و سلامت متسابقین، رقابت های رشته دعاخوانی از ۲۷ تا ۲۹ شهریور با حضور ۵۵ متسابق در سه روز و ۵ محور در شهرستان های نیشابور، سبزوار، کاشمر، تربت حیدریه و مشهد به صورت ضبط اثر و رشته تفسیر ۱۱ مهر ماه به صورت مجازی با حضور ۸۴ متسابق برگزار شد.

وی در خصوص برگزیدگان رشته دعاخوانی و تفسیر؛ گفت: برگزیدگان مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم خراسان رضوی در رشته دعاخوانی بنت الهدی شایق، عفت یزدی، مریم کله چاهی در بخش خواهران و حمیدحسینی، حسن نحوی و عزیزالله مجیدی نژاد در بخش برادران می باشند.

حسینی با بیان اینکه در تفسیر شیعیان، مجید غلامی، سیدابوالفضل علوی، عباس الهی پارسا، الهه زنگنه، زینب آذرخشی ریحانی و مینا کوشکی در دو بخش برادران و خواهران برگزیده شده اند؛ گفت: در تفسیر اهل تسنن، هاشم وحیدیان و ادریس واحدی نفرات برتر این رشته بوده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار