رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر خبر داد؛
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به وجود ۲ هزار و ۲۰ نقطه آسیب‌پذیر اجتماعی در سطح کشور اشاره و بیان کرد: پوشش این مناطق برای ارائه خدمات و آموزش ها به ساکنان آنها از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی مورد تاکید قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۰۱۳۰۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴ 01 December 2021

به گزارش تابناک رضوی، محمد گلفشان در "همایش طرح ملی یاس یاران آسیب‌ستیز" در مشهد به تاکید ویژه بیانه گام دوم انقلاب بر ضرورت توجه ویزه نسبت به موضوعات فرهنگی اشاره و بیان کرد: آسیب های اجتماعی در همین چارچوب از موضوعات مهمی است که می‌بایست همه دستگاه ها بر اساس وظیفه خود به آن ورود کرده و عملکرد موثری داشته باشند.

وی افزود: تاکنون اقدامات زیادی برای مهار آسیبهای اجتماعی صورت گرفته اما اقدامات اجتماع‌محور در این چارچوب سابقه ندارد لذا بنا بر این که با همکاری کمیته امداد در قالب برنامه اجتماع‌محور طرح ملی یاس به همین منظور اقداماتی صورت گیرد.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: در این راستا بعد از ارائه آموزشهای لازم به علاقمندان مشارکت این طرح تیمهای ۳۳ نفره تشکیل می‌شوند که یکی از مهمترین فعالیتهای این تیم ها آموزشهای امداد و نجات و آموزش حقوق شهروندی در میان افراد آسیب پذیر، کارآفرینی و توانمندسازی جوانان با اولویت کسب و کار خرد است.

وی گفت: حفظ ارزش ها در راستای بیانیه گام دوم باید مورد توجه ویژه باشد لذا لازم به تاکید است که سابق بر این در زمینه آسیب های اجتماعی کار شده بود اما فقدان موفقیت موثر آن بخاطر اجتماع‌محور نبودن اقدامات بوده است.

گلفشان افزود: پوشش کامل ۲ هزار و ۲۰ منطقه آسیب‌پذیر در سطح کشور بسیار مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار دارد بنابراین هدف جمعیت هلال احمر در قالب اجرای طرح ملی یاس نیز خدمت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار