به عنوان خادم الشهداءِ؛
زوج بسیجی تایبادی و باخرزی پیوند زندگی مشترک خود را در جوار تربت پاک شهدای گمنام تایباد به‌دوراز تجملات و درراستای فرهنگ‌سازی به‌عنوان خادم الشهداء آغاز کردند.
کد خبر: ۱۰۱۳۲۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸ 02 December 2021

به گزارش تابناک رضوی در تایباد، زوج بسیجی تایبادی و باخرزی پیوند زندگی مشترک خود را در این برهه‌ای که باید با ویروس منحوس کرونا نیز مقابله کنیم در عین سادگی، به‌دوراز تجملات و درراستای فرهنگ‌سازی به‌عنوان خادم الشهداء در جوار تربت پاک شهدای گمنام این شهرستان مرزی آغاز کردند.

مراسم عقدی این‌چنین ساده و در جوار مزار شهدا موجب خیروبرکت در زندگی جوانان خواهد شد، این شرایط فرصت خوبی برای فرهنگ‌سازی چنین اقدام‌های مثبت و مؤثری است.

گفتنی است: داماد از فعالان حوزه بسیج شهرستان باخرز و خادم الشهداء است و عروس بسیجی نیز عضو شورای دفتر نمایندگی بنیاد حفظ نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان تایباد است.

این مراسم با حضور جانشین سپاه تایباد، روحانیون، جمعی از بسیجیان و اعضای شورای دفتر نمایندگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار که خطبه عقد توسط حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی محدثی فرزند آیت‌الله محدثی مدیر حوزه علمیه امام جعفر صادق (ع) تایباد جاری شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار