شهردار مشهد:
شهردار مشهد گفت: تعداد معلولان مشهد برابر با نسبت جهانی است، اگر معلولان را در شهر نمی‌بینیم به خاطر این است که مشهد آماده نیست. هیچ پروژه‌ای نباید مجوز بگیرد مگر اینکه پیوست معلولان داشته باشد.
کد خبر: ۱۰۱۳۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۹ 03 December 2021

به گزارش تابناک رضوی، سیدعبدالله ارجائی، شهردار مشهد، در مراسم‌ بهره‌برداری و رونمایی از فضای تفریحی، ورزشی، کتب و ناوگان اتوبوسرانی ویژه افراد دارای معلولیت گفت: منابع انسانی یک کشور قدرت آن کشور است. چطور می‌توانیم از ۱۰ تا ۱۵ درصد قدرتمان چشم پوشی کنیم.
وی افزود: توانیابان وضعیت ویژه‌ای دارند و ثابت کرده‌اند در سیاست، هنر، کار آفرینی و ورزش چیزی از دیگران کم ندارند. میزان مدال‌های پارالمپیک ما بیشتر از المپیک است.
ارجایی با بیان اینکه شهر باید خودش را برای استفاده از توانمندی این عزیزان آماده کند افزود: ۸ پارک در نقاط مختلف شهر برای کودکان دارای نیازهای ویژه مناسب‌سازی شده است، شرکت‌های دانش بنیان مشهدی این وسایل را ظرف دو ماه طراحی و اجرا کردند.
شهردار مشهد خاطر نشان کرد: تعداد معلولان مشهد برابر با نسبت جهانی است، اگر معلولان را در شهر نمی‌بینیم به خاطر این است که مشهد آماده نیست. هیچ پروژه‌ای نباید مجوز بگیرد مگر اینکه پیوست معلولان داشته باشد.
ارجایی در پایان تاکید کرد: از آقای استاندار خواهش میکنم این قاعده برای پروژه‌های استانی نیز اجرا شود. اگر از ابتدا پروژه مناسب‌سازی شود هزینه‌ای ندارد اما بعد از افتتاح دارای هزینه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار