کارگردان مشهدی سینما:
سینماگر جوان مشهدی گفت: با استفاده از ظرفیت های هنری شهر مشهد، می توان در عرصه سینمای ایران درخشید.
کد خبر: ۱۰۱۳۵۰۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۲ 04 December 2021

به گزارش تابناک رضوی، حامد پریزاد سینماگر نوظهور مشهدی با اشاره به اینکه هنر مشهد و هنرمندان مشهدی در خود این شهر دیده نمی شوند، گفت: بازیگران، کارگردانان و هنرمندان سینمای مشهد چون به هنرشان خیلی در شهر خودشان اهمیت داده نمی شود مجبور می شوند برای ارتقاء کار خودشان از این کوچ کنند.
وی افزود: ما باید در همین شهر هنرمندان خود را پرورش دهیم تا آنها را از دست ندهیم و نیاز داریم تا شهر هنرپرور مشهد را در زمینه سینما بارورتر کنیم.
این کارگردان جوان ادامه داد: ما در این شهر سرمایه گذارانی داریم که می خواهند و می توانند حامی هنر سینما باشند، لذا نیاز داریم که دست کارگردانان را در دست سرمایه گذاران بگذاریم تا در ساخت یک فیلم، مکمل هم باشند و هنر این شهر را به اوج برسانند.
پریزاد تاکید کرد: قطعا نگاه مسئولان به این مقوله می تواند راهگشای پرورش روح هنر شود و هنرمندان علاقه مند را به این سو بکشاند.
وی بیان کرد: من هنر بازیگری و سینما را در درون خودم یافتم تا اینکه استعداد من توسط یک کارگردان سینما (رسول مجرد کاهانی) در مشهد کشف شد و من به این سمت سوق داده شدم و با دل و جان به این کار وارد شدم، ظرف مدت کوتاهی با گذراندن دوره های بازیگری و کارگردانی، اینک موفق به ساخت فیلم کوتاه نیز شده ام و مطمئنم هنرمندان دیگری نیز در مشهد هستند که باید توانایی هایشان شناخته شوند و به عرصه بازیگری بیایند.
پریزاد گفت: یک سینماگر باید ابتدا هنر بازیگری را در خود بیابد و با استفاده از ظرفیت درونی خود در این عرصه جایگاهی پیدا کند و متکی به پول و پارتی نباشد تا بتواند هنر اصیل را ترویج کند.
وی افزود: ساخت یک فیلم بلند در مشهد و در جوار امام رضا(ع) برای معرفی ویژگیهای منحصربفرد این شهر و شناساندن هنرمندان گمنام می تواند ما را به نشان دادن سنت های خاص و پنهان این شهر کمک کند.
کارگردان مشهدی با بیان اینکه این شهر با دارابودن ظرفیتهای تاریخی، هنری، مذهبی، گردشگری و ... جا دارد تا سینمای قوی تری هم داشته باشد، خاطرنشان کرد: از طرفی هزینه های ساخت فیلم در مشهد خیلی کمتر از تهران است و این شهر از مردمی خونگرم برخوردار بوده و هنرمندان لایقی نیز دارد، بنابراین باتوجه ویژه مسئولان می توانیم این استعداد بالقوه را به بالفعل تبدیل کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار