مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ضمن انتشار پیامی به مناسبت درگذشت مرحوم محسن حاجی‌حسنی ظهر امروز در خانه این نخبه قرانی حضور پیدا کرد.
کد خبر: ۱۰۱۷۵۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۲ 27 September 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، سید سعید سرابی در پیامی فاجعه درگذشت نخبه قرآنی محسن حاج‌حسنی کارگر را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: با نهایت تاثر و اندوه، از دست دادن نخبه قرآنی و قاری بین‌المللی قرآن مجید و افتخار جمهوری اسلامی ایران در این عرصه و رتبه نخست مسابقات قرانی بین‌المللی مالزی، محسن حاج‌حسنی کارگر را محضر حضرت بقیه‌الله(عج)، مقام معظم رهبری، خانواده آن مرحوم و عموم مومنان و مسلمانان تسلیت عرض می‌کنم.

این پیام می‌افزاید: چشم به راه دوخته بودیم تا از آن عزیز که جزو مفقودین حادثه ناشی از بی‌کفایتی آل‌سعود در مدیریت مراسم حج اعلام شده بود، خبری امیدوارکننده بیابیم که متاسفانه خبر پرکشیدن روح وی به ملکوت و قربانی شدنش در عید اضحی، بر غم این چند روزه در از دست دادن خیل عظیمی از حجاج ایرانی افزود.

این پیام تاکید می‌کند: تاثر و اندوه مضاعف است از این رو که مرحوم حاج‌حسنی کارگر، نقطه افتخاری برای جهان اسلام بود و در منش و اخلاق و سجایای اخلاقی سرآمد جوانان بود و متاسفانه این جوان برجسته و نخبه قرآنی در آتش بی‌تدبیری و سو مدیریت و اهمال آل‌سعود در منا به شهادت رسید

در این پیام آمده است: ضمن عرض تسلیت این غم جانکاه و فاجعه بزرگ به خانواده آن عزیز سفر کرده، جامعه قاریان کشور و استان خراسان رضوی، برای آن قاری عزیز از دست رفته در سرزمین منا، علو درجات آرزومندم و امیدوارم در پناه ادعیه زاکیه حضرت صاحب الزمان (عج)، از بخشایش و تنعم همیشگی در سرای جاوید برخوردار گشته و خانواده آن عزیز، در پناه عنایات ائمه معصومان(ع) و توجهات خاص حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) ماجور باشند.

گفتنی است، سید سعید سرابی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، برای عرض تسلیت شهادت محسن حاجی‌حسنی‌ کارگر در خانه این جوان نخبه قرآنی حضور پیدا کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار