طی ارتباط با امام جماعت‌های مساجد روی می‌دهد:
مدير فرهنگسراي زيارت گفت: با الهام از پيمان برادري ميان مسلمانان در روز عيد غديرخم ، 10 مسجد مشهد با 10 مسجد جهان پيمان برادري مي بندند. که در این طرح امامان جماعات این مساجد با هم مذاکره و آغاز پیوندی معنوی شکل می‌گیرد.
کد خبر: ۱۰۳۶۲۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹ 30 September 2015

به گزارش تابناک خراسان رضوی حسين کميلي گفت: طبق برنامه ريزي هاي انجام شده، شب عيد غدير در 10 مسجد مشهد ارتباط اينترنتي با مساجد مورد نظر برقرار خواهد شد و طرح به صورت رسمي آغاز به کار مي کند.

به گفته وی معاون فرهنگی حزب الله و رهبر شیعیان مالزی و یکی از فعالان انصارالله یمن از جمله افراد شاخص مدنظر در این طرح هستند.

مدير فرهنگسراي زيارت افزود: همچنین مسجد کنار  زینبیه و مسجد کلیدی مقاومت در یمن یا مسجد حنانه در نجف از جمله مساجد محوری در این طرح هستند.

وي افزود: طي اين طرح بين مسجد چهارده معصوم(ع) با مسجد نبي اکرم(ص) سيدني در استراليا، مسجد صنعتگران با مسجد امام مهدي(عج) آبيدجان در کشور ساحل عاج و مسجد جامع امام محمد باقر(ع) با مسجد حجت الاسلام شهر زنگبار در تانزانيا، مسجد امام سجاد(ع) با مسجد امام رضا(ع) در شهر سلنگور مالزي، مسجد پنجتن با مسجد امام رضا(ع) شهر برلين آلمان، مسجد اميرالمومنين(ع) با مسجد امام خميني(ره) دمشق، مسجد بلال حبشي با مسجد سيدالشهدا(ع) شهر صنعا در يمن، مسجد حضرت قائم(عج) با مسجد صاحب الزمان(عج) شهر ازمير ترکيه، مسجد عمار ياسر با يکي از مساجد لندن، مسجد جواد الائمه(ع) با مسجد حنانه نجف و مسجد جامع شهرک شهيد رجايي با مسجد قائم بيروت، پيمان برادري بسته خواهد شد.  

طي اين پيمان مجموعه اي از اقدامات شامل انتقال تجربيات، تبادل اطلاعات به صورت مشترک، شرکت در راهپيمايي روز قدس، نظر سنجي درباره اتفاقات بين المللي و... انجام خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار