رییس هیات دوچرخه‌سواری خراسان رضوی:
رییس هیات دوچرخه‌سواری خراسان از توافق موثر با شهرداری مشهد در حوزه زیرساخت‌های دوچرخه‌سواری خبر داد داد و گفت: در حوزه زیر ساخت‌ها به ویژه در مشهد توافق خوبی با شهرداری مشهد صورت گرفته و تلاش ما بر توسعه زیرساخت‌هاست تا بتوانیم برای دوچرخه‌سواری‌هایی که کمی تزئینی‌تر است، در شهر مشهد زیرساخت‌هایی فراهم کنیم.
کد خبر: ۱۰۶۸۷۱۳
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸ 21 September 2022

به گزارش تابناک رضوی، مجید طهوریان‌عسکری، رییس جدید هیات دوچرخه‌سواری خراسان رضوی در مجمع انتخاباتی این هیات که صبح امروز ۳۰ شهریور برگزار شد، در خصوص عملکردش در دوران سرپرستی دوچرخه سواری خراسان رضوی اظهار کرد: در ۳ ماه گذشته آن عملکردی که باید و شاید را داشتیم ضمن اینکه هیات را در شرایطی تحویل دادند که یک دوره گذار را طی می‌کرد، اما تلاش ما بر آن بود که نشان دهیم برای پیشرفت باید کنار یکدیگر باشیم و حواشی را دنبال نکنیم. در این دوران مدال‌های خوش‌رنگی هم کسب کردیم.

وی به شرح عملکرد ۳ ماهه خود در هیات دوچرخه‌سواری پرداخت و گفت: اعضای تیم استان به مسابقات کشوری در بخش‌های مختلف مثل مسابقات لیگ یک، جایزه بزرگ و پیست اعزام شدند و خراسان رضوی در هفته دوم مسابقات لیگ یک کشور میزبان بود. ۶ تور دوچرخه‌سواری سایکل‌کراس به همت دوچرخه‌سواران برگزار شد و مسابقه جایزه بزرگ قصر مهرگان در استان برگزار شد و مشهد میزبان برگزاری استعدادیابی دختران و پسران هم بود.

طهوریان عسکری ادامه داد: مسابقات انتخابی کوهستان، جوانان و بزرگسالان و یک دوره مسابقه جاده و همچنین جام ولایت در بخش پیست و جاده برگزار شد که ماحصل جام ولایت بدهکاری ما به دوچرخه‌سواران شد که جوایز آنان را اهدا خواهیم کرد.

وی افزود: دوره مربی‌گری درجه ۳ برگزار شد و ما متقاضی برگزاری کلاس‌های درجه ۳ داوری از فدراسیون بودیم، اما بنا به دلایلی به آینده موکول شد. دوره‌های کارآموزی در قالب کارگاه‌های مختلف آموزش دوچرخه‌سواری در سطح استان برگزار شد و در این مدت مدال‌های خوش‌رنگی توسط دوچرخه‌سواران کسب شد.

طهوریان عسکری در ادامه عنوان کرد: در مجموع شاهد عملکرد ما در این ۳ ماه بودید، در آینده با برنامه منظم‌تر و محکم‌تر ادامه خواهیم داد و از سال آینده براساس یک برنامه سالانه مدون، اقدامات را پیگیری می‌کنیم.

رییس هیات دوچرخه‌سواری خراسان از توافق موثر با شهرداری مشهد در حوزه زیرساخت‌های دوچرخه‌سواری خبر داد داد و گفت: در حوزه زیر ساخت‌ها به ویژه در مشهد توافق خوبی با شهرداری مشهد صورت گرفته و تلاش ما بر توسعه زیرساخت‌هاست تا بتوانیم برای دوچرخه‌سواری‌هایی که کمی تزئینی‌تر است، در شهر مشهد زیرساخت‌هایی فراهم کنیم. بوستان خورشید آمادگی خود را در این راستا اعلام کرده و همچنین طی سال آینده، ۶ کیلومتر باقی‌مانده از پیست کوهستان خورشید آسفالت خواهدشد. یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های ما پوشاندن سقف پیست مجموعه ثامن است تا اولین پیست سرپوشیده کشور را در اختیار ورزشکاران به ویژه بانوان قرار دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار