وزیر آموزش و پرورش در حاشیه جلسه هیات دولت و در ارتباط با قانون رتبه‌بندی معلمان، گفت: برخی از همکاران در آموزش و پرورش هنوز مدارک لازم را بارگذاری نکرده‌اند.
کد خبر: ۱۰۶۸۷۳۶
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲ 21 September 2022

آخرین اخبار قانون رتبه‌بندی معلمان

به گزارش تابناک رضوی، یوسف نوری در پاسخ به این سوال که رتبه‌بندی معلمان چه موقع است و آیا مدارک معلمان کامل بوده یا خیر، گفت: تعدادی از مدارک در سامانه ما قرار داده شده‌اند و مدارک تکمیلی دیگری هم برای بارگزاری وجود خواهد داشت.

وی در ادامه، گفت: مدارک مورد اشاره به صلاحیت عمومی و شایستگی عمومی و شایستگی تخصصی و حرفه‌ای مربوط شده و ما این مدارک را در اختیار نداریم و جهت اجرای این طرح این مدارک باید برای همیشه در سامانه مشخص شده قرار داده شود و از همکارانمان درخواست می‌کنیم که هرچه سریعتر این کار را انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه آخرین مهلت تعیین شده برای پیوستن به پنجره واحد خدمات الکترونیک دولت فردا است، افزود: سامانه اصلی آموزش و پرورش خیلی وقت است که در پنجره واحد دولت است و ما تکلیف کرده‌ایم که زیرمجموعه‌ها به این موضوع بپیوندد و اگر احیانا زیرساخت‌ها آماده نباشد باید همکاران ما با منطق مستدل دلیل تاخیر احتمالی‌شان را در این ارتباط مطرح کنند.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه ،گفت: انجام اجرای این موضوع از سی و یکم شهریورماه تمدید شده و من از همکارانم خواهش می‌کنم هرچه زودتر این اطلاعات و مدارک را جمع‌آوری و ثبت کنند تا ما این کار را زودتر انجام دهیم.

نویسنده: کمال حسینی

منبع: شرق‌نگار

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار