پسر شیطان صفت که با فریب دختر دانشجو و را آزار داده بود در برابر حکم قطعی اعدام قرار گرفت.
کد خبر: ۱۰۶۹۱۲۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶ 24 September 2022

به گزارش تابناک رضوی، رسیدگی به این پرونده از سال ۹۹ به دنبال انتقال پیکر دختر جوانی به نام صدف به بیمارستانی در شمال تهران آغاز شد . وی که سر و وضعی آشفته داشت و دندانهایش شکسته بود تحت درمان قرار گرفت و با توجه به مشکوک بودن ماجرا بلافاصله کادر بیمارستان ماجرا را با پلیس در میان گذاشتند. به این ترتیب مأموران پلیس وارد عمل شدند و به بازجویی از پدر صدف پرداختند.

پدر وی گفت : من در خانه بودم که از بیمارستان با من تماس گرفتند و گفتند دخترم تصادف کرده است و نمی دانم چه بلایی سر دخترم آمده است .

در این میان شوهرخواهر صدف گفت : من و همسرم در خانه بودیم که صدف با خواهرش تماس گرفت و گفت به بیمارستان منتقل شده و حالش بد است. ما بلافاصله به بیمارستان رفتیم و آنجا بود که فهمیدم صدف مورد آزار و اذیت قرار گرفته و به شدت کتک خورده است.

با افشای این ماجرا دختر جوان سکوتش را شکست و واقعیت را برملا کرد و از پسری به نام آرش شکایت کرد.

وی گفت : مدتی قبل با پسر جوانی آشنا شدم که به من ابراز علاقه کرد و گفت عاشق من شده و قصد ازدواج دارد .به همین خاطر خواست تا چند مرتبه با هم قرار ملاقات بگذاریم.

ساعت ۱۲ ظهر بود که سر قرار رفتم و سوار ماشین آرش شدم. اما پس از طی مسافتی او به یکباره در ماشین را قفل کرد و وارد پارکینگ یک خانه شد . من که شوکه شده بودم می خواستم در را باز کنم و فرار کنم که با مشت به صورتم کوبید و دندان هایم شکست و دهانم به شدت آسیب دید. او کشان کشان مرا با یک واحد آپارتمانی برد.

دختر جوان که از به یاد آوردن صحنه‌ای دلهره آور به گریه افتاده بود ادامه داد: پسرخاله آرش هم در آنجا بود که خانه را ترک کرد و من و آرش تنها ماندیم . او به شدت مرا کتک زد و بدون توجه به التماس هایم آزارم داد . سپس مرا سوار ماشین کرد و در پارکی در همان حوالی از ماشین به بیرون پرتاب کرد . من از او شاکی هستم .

با این شکایت و اطلاعاتی که دختر جوان به پلیس داده بود آرش ردیابی و بازداشت شد. اما آزار و اذیت دختر جوان را نپذیرفت .

وی گفت : صدف دروغ می گوید . ما با هم رابطه عاشقانه داشتیم و با میل خودش با او رابطه برقرار کردم. اما نمیدوام چه کسی او را کتک زده و دندان هایش را شکسته است. وقتی او سوار ماشینم شد گفت با خانواده اش اختلاف دارد و می خواهد از آنها جدا شود و با من ازدواج کند. ما با هم رابطه برقرار کردیم. حتی او دلش می خواست یک هدفون گرانقیمت داشته باشد که آن را برایش خریدم و به عنوان هدیه به او دادم.

محاکمه پسرشیطان
در حالی که پزشکی قانونی آزار و اذیت وحشیانه دختر جوان را تایید کرده بود برای پسر شیطان صفت کیفرخواست صادر و پرونده اش به شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد . وی پشت درهای بسته و غیرعلنی از خود دفاع کرد.

در پایان جلسه قضات دادگاه با توجه به مدرک های موجود و نظر پزشکی قانونی ،آرش را به اعدام محکوم کردند .این حکم در شعبه ۵۱ دیوان عالی کشور مهر تایید کرد و قطعی شد. به این ترتیب پسر شیطان در لیست سیاه اعدام قرار گرفت.

منبع: رکنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار