همزمان با آخرین روز از هفته دفاع مقدس مراسم رونمایی از جلد نخست دانشنامه دفاع مقدس و افتتاح کتابخانه تخصصی دفاع مقدس استان خراسان رضوی برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۶۹۸۴۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲ 29 September 2022

به گزارش تابناک رضوی، در این مراسم سردار سرتیپ دوم پاسدار حسینعلی یوسفعلی‌زاده گفت: تدوین دانشنامه دفاع مقدس استان خراسان رضوی کار مبارک و ارزشمندی است که امروز اولین جلد آن رونمایی می‌شود. امیدواریم با این رونمایی این کار سرعت بگیرد و مجموعه‌هایی که در تدوین این دانشنامه نقش‌آفرینی می‌کنند انسجام بیشتری داشته باشند.
وی افزود: کتابخانه تخصصی دفاع مقدس استان خراسان رضوی به بهره‌برداری رسیده و پژوهشگران و محققین دفاع مقدس از منابع تخصصی این کتابخانه استفاده می‌کنند که امروز با افتتاح آن آحاد مردم می‌توانند از این محیط علمی و فرهنگی بهره‌ ببرند.
یوسفعلیزاده در بخش دیگری از سخنان خود به تبیین ضرورت ترویج فرهنگ جهاد و مقاومت پرداخت و تصریح کرد: اقدامات بسیاری در حوزه ترویج فرهنگ دفاع مقدس صورت گرفته و در همین راستا اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با زبان های مختلف تلاش می‌کند تا حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس را در سطح استان عملیاتی کند.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در ادامه به توجه دستگاه‌ها و تشکل‌های مردم‌نهاد فعال در حوزه دفاع مقدس به گرامیداشت مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت اشاره کرد و بیان داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون سه هزار و 800 برنامه در راستای گرامیداشت مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت در سطح استان اجرا شده است.
در این مراسم از منصور انوری نویسنده رمان سه جلدی "بر فراز آشیانه عنقا" که به

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار