شبکه ملی ایثارگران در بیانیه‌ای با توصیف فضای فعلی به عنوان «جنگ احزاب اخیر و توطئه جدید و ترکیبی دشمن» آن را «متشکل از جرثومه های فساد، سلبرتی های مفسد،منافقین خائن، دولت‌های مرتجع منطقه و البته حمایت‌های استکبار جهانی و صهیونیستها» خواند بود و خواستار بصیرت و زمان شناسی مردم و تبعیت از فرامین مقام عظمای ولایت را برای شکست دشمنان کینه توز چشانده و برآب شدن نقشه های ایشان دانست.
کد خبر: ۱۰۸۴۳۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲ 28 December 2022

به گزارش تابناک رضوی متن این بیانیه به شرح زیر است:
مقام معظم رهبری حضرت آیه الله العظمی امام خامنه ای:
گناه بزرگی که بعضی دست اندرکاران فتنه ها در کشور انجام می دهند امیدوار کردن دشمن است.

دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی با هدف قرار دادن اسلامیت و جمهوریت نظام و به بهانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سال ۸۸به میدان آمده و با اجیر كردن مشتی فریب خورده در قالب یك نبرد تمام عیار درصدد براندازی برآمدند.

در این صحنه تبهكاران سیاسی با همكاری منافقین، بهاییان منحرف، به سردمداری و حمایت استکبار جهانی و صهیونیستها، با پشتیبانی بوق‌های تبلیغاتی و با اسم رمز تقلب عملا در برابر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستادند، اما در حقیقت به این حرکت نامی جز فتنه نمی توان گذاشت.

قیام تاریخی ملت مسلمان ایران در نهم دی به این فتنه‌گری پایان داد و فتنه‌گران را منکوب نموده و داغ ننگ خیانت را بر پیشانی آنها نشاند.

نهم دی روز برائت ملت از منافقین جدید و قدیم در تاریخ معاصر بود، چراكه این قیام جلوی بدعت در مردم سالاری دینی را گرفت و اجازه بازگشت به دیكتاتورها را نداد.

ملت ولایت مدار و مسلمان و همیشه در صحنه ایران همواره عزت را بر ذلت ترجیح داده و با وجود همه سختی ها و فشارها، تسلیم زورگویان نشده و در ورای تاریخ پرافتخار خود، انقلابی شگرف، كه الگوی تمام آزادی خواهان و عدالت طلبان جهان شده را با بصیرت نافذ حفظ نموده و در لحظه طومار بدخواهان را در هم پیچیده است.

نهم دی ۸۸ روزی فراموش ناشدنی است. روزی که پیوند عاشورایی امت و ولایت، برگ زرین دیگری را به تاریخ ایران عزیز افزود و به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، حماسه ای ماندگار نام گرفت.

به دلیل مداومت کینه توزی دشمنان اسلام و جمهوری اسلامی و به تبع آن حرکات مذبوحانه پی در پی برای بر اندازی در تاریخ انقلاب اسلامی ، با وقوع هر دسیسه‌ای ، مردم مسلمان ایران با هدایت‌ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت آیه الله العظمی امام خامنه ای( مد ظله العالی) با خلق حماسنه های های مکرر، این توطئه‌ها را خنثی و خیانتكاران را رسوا ساخته‌اند.

در جنگ احزاب اخیر و توطئه جدید و ترکیبی دشمن که متشکل از جرثومه های فساد، سلبرتی های مفسد،منافقین خائن، دولت‌های مرتجع منطقه و البته حمایت‌های استکبار جهانی و صهیونیستها بود، نیز ملت آگاه و ولایی ایران عزیز. با بصیرت و زمان شناسی خود و تبعیت از فرامین مقام عظمای ولایت، یک بار دیگر طعم شکست را به دشمنان کینه توز چشانده و نقشه های آنان را نقش برآب نمود.

شبکه ملی ایثارگران ضمن شرکت در مراسم سالگرد با شکوه این حماسه ماندگار از مردم مسلمان و ولایی و خانواده معظم شهدا و ایثارگران دعوت می نماید، با شکوه هر چه بیشتردر این مراسم شرکت نموده و با تمام قدرت پاسخ دندان شکنی به فتنه گران بدهند.
شبکه ملی ایثارگران
دی‌ماه ۱۴۰۱

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار