کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: از پنج‎شنبه بعدازظهر به تدریج با ورود سامانه بارشی به استان افزایش ابرناکی و سرعت وزش باد در اغلب مناطق بارش باران پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر: ۱۰۸۵۴۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲ 03 January 2023

به گزارش تابناک رضوی، زهرا عنایتی کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: با تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی تا چهارشنبه جو استان پایدار بوده و برای مناطقی از استان به ویژه مشهد افزایش غلظت آلاینده‎‌های جوی پیش‎‌بینی می‎‌شود.

وی افزود: از پنج‎شنبه بعدازظهر به تدریج با ورود سامانه بارشی به استان افزایش ابرناکی و سرعت وزش باد در اغلب مناطق بارش باران با احتمال رعد و برق و در مناطق سردسیر نیز بارش برف رخ خواهد داد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی بااشاره به اینکه از فردا تا صبح پنج‌شنبه هوا به نسبت گرم است، ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته نوسانات دمای مشهد بین منفی ۳ درجه و ۱۰ درجه بوده. پیش‌بینی شده امروز ماکسیمم دمای هوا به ۱۴ درجه و کمینه دما به صفر برسد.

عنایتی بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته شهرستان نیشابور با دمای منفی ۸ درجه سردترین و خواف با ۱۲ درجه گرم‌ترین نواحی استان گزارش شده‌اند.

وی تصریح کرد: بیشترین شدت وزش باد از شهرستان سبزوار با ۳۲ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است. همچنین طبق آماری که تاکنون رسیده شهرستان بردسکن با ۹ دهم میلیمتر بیشترین میزان بارندگی را داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار