مدیرکل اداره ورزش و جوانان خراسان رضوی با بیان اینکه 15 بازیکن یک تیم فوتبال مشهدی به علت تعرض در حراست اداره ورزش و جوانان خراسان رضوی ثبت شکایت کردند افزود: بر اساس مستندات موسس این باشگاه در حال تاسیس، دارای فساد اخلاقی نسبت به نونهالان بوده و همچنین اقدام به نشر مطالب حمایتی از اغتشاشات اخیر و نشر اکاذیب و مطالب غیر اخلاقی در صفحه رسمی باشگاه کرده است که پرونده این موضوع در اداره کل مفتوح شده و در حال بررسی است که صحت و سقم آن در آینده اعلام خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۸۸۵۹۰
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰ 21 January 2023

به گزارش تابناک رضوی،مدیرکل اداره ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: بازیکنان یک تیم نونهالان فوتبال که باشگاه آنها به صورت رسمی ثبت نشده شکایتی را در این اداره با عنوان تعرض به ۱۵ بازیکن این تیم مطرح کرده‌اند.
هاشمی جواهری افزود:این شکایت از ۱۹ دی ماه انجام شده ولی هنوز مدارک لازم به اداره ورزش و جوانان خراسان رضوی ارائه نشده است.
وی افزود :‌این تیم از سال ۸۴ با مدیریت فردی که لیسانس تربیت بدنی و دارای مدرک استعدادیابی مربیگری و داوری فوتبال است شروع به فعالیت کرده و در ۱۴ سال گذشته در رده های باشگاهی مشهد در حال فعالیت بوده است .
هاشمی جواهری تصریح کرد: بر اساس مستندات موسس این باشگاه در حال تاسیس، دارای فساد اخلاقی نسبت به نونهالان بوده و همچنین اقدام به نشر مطالب حمایتی از اغتشاشات اخیر و نشر اکاذیب و مطالب غیر اخلاقی در صفحه رسمی باشگاه کرده است که پرونده این موضوع در اداره کل مفتوح شده و در حال بررسی است که صحت و سقم آن در آینده اعلام خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار