نشست تخصصی رییس و مدیران مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه با امضای هیات مدیره استانی مرکز در مشهد برگزار می شود.
کد خبر: ۱۰۹۰۴۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰ 31 January 2023

به گزارش تابناک رضوی، دکترحسن عبدلیان پور افزود: به منظور تداوم ارتباط فی مابین مدیران مرکز یا هیات مدیره های استان همایش هم اندیشی نشست سالانه رییس مدیران مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه با امضای هیات مدیره استانی مرکز در مشهد برگزار می گردد.
وی گفت: این همایش در نیمه بهمن ماه همزمان با ایام دهه مبارک فجر در مشهد با حضور رییس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی، و مشاوران خانواده قوه قضاییه می باشد
عبدلیان پور اظهارکرد: مرکز وکلا دو رویداد کشوری را جهت برگزاری در دستورکار خود قرارداد و 6 بهمن ماه اولین المپیاد ورزشی بین اعضای این مرکزدر پنج رشته ورزشی فوتسال، والیبال،دارت، پینگ پنگ ،شطرنج در حال برگزاریست که تا 12 بهمن ادامه دارد.

رییس مرکز وکلا گفت: بلافاصله بعد از اختتامیه این المپیاد نشست تخصصی مدیران کشوری مرکز وکلا با هیات مدیره های استان به مدت سه روز درمشهد خواهدبود.
وی افزود : ارتقاء جایگاه ارزشمند وکالت، کارشناسی ومشاوره در جامعه ، ایجاد وحدت و ثبات در رویه مدیریتی در مرکز استانها در این نشست برنامه ریزی شده است.
عبدلیان پور خاطرنشان کرد: برنامه ریزی مستلزم آگاهی از فرصتها و تهدیدها ، پیش بینی شیوه طرح های مواجهه با آنها، و آگاهی بخشی و برنامه ریزی جهت ارتقاء سطح مدیریتی مرکز استانها و بهبود شرایط فعلی از رویکردهای این نشست تخصصی است.
وی گفت: باعنایت به اینکه همه اعضای هیات مدیره های استانی با رای اعضای مرکز انتخاب می شوند و مدیران استانی دارای استقلال مدیریتی و اداری در حوزه خود هستند، اما نیازمند ایجاد بستری مناسب جهت هم اندیشی و تدوین سیاست واحد جهت رفاه حال اعضا، بیش از پیش دارای اهمیت است که دراین همایش به آن سیاستها می پردازیم.

وی افزود: به معاونت بازرسی و امور استانهای مرکز، ماموریت داده شد تا این نشست تخصصی و هم اندیشی بین رئیس و مدیران مرکز درشهر مشهد برنامه ریزی شده واقدام شود.

عبدلیان پور خاطرنشان کرد: مقررشده روسای هیات مدیره های استانی گزارش عملکرد سالانه وبرنامه های آتی خود را به شکل مکتوب به دبیرخانه تقدیم و درباره آن ارائه گزارشی داشته باشند.
گفتنی است این مراسم از 13 تا15 بهمن ماه امسال با حضور اعضای هیات مدیره و روسای استانها درشهر مشهد می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار