فرماندار قوچان گفت : همزمان با ایام مبارک دهه فجر ۱۵۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۲۷۶میلیاردو ۶۷۷ میلیون تومان در شهرستان قوچان افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.
کد خبر: ۱۰۹۰۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴ 02 February 2023

به گزارش تابناک رضوی از قوچان، عباسعلی صفائی فرماندار  ضمن تبریک به مناسبت ایام چهل و چهارمین بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره ۱۰۶۲ شهید شهرستان قوچان گفت: حفظ سنگرِ نهضت امام خمینی(ره) در دهه پنجم و گام دوم نیازمند مدیرانِ استشهادی، ساده زیست و مردم دوست است.

مقام عالی دولت در شهرستان قوچان با بیان اینکه در ایام الله دهه فجر ۱۲۷ پروژه افتتاح و ۲۶ پروژه کلنگ زنی خواهد شد افزود: در مجموع ۱۵۳ پروژه با اعتبار ۱۲۷۴ میلیارد و۶۷۷ میلیون تومان  در ایام الله دهه فجر افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به برنامه های افتتاحییه و کلنگ زنی پروژه ها در این ایام افزود : با توجه به برنامه ریزی انجام شده در این ایام در هر چهار بخش شهرستان ما شاهد مراسم افتتاحیه و کلنگ زنی بصورت متمرکز و مستقل در یکی از روستاهای هربخش خواهیم بود و با حضور تمامی مدیران و دستگاه‌های خدمات رسان دیدار چهره به چهره با اهالی هر بخش برگزار  و به درخواستها و مشکلات  آنها رسیدگی خواهد شد.

فرماندار قوچان پروژه های مهم شهر قوچان که با حضور مدیران استانی برگزار میشود را به شرح ذیل بیان نمود .

۱_ کلنگ زنی بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی شهید یوسف کلاهدوز با اعتباری بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان
۲_بهره برداری از خط میانی انتقال آب شرب از سد تبارک تا تصفیه خانه قوچان با اعتباری بیش از ۱۳۰ میلیارد تومان
۳کلنگ زنی فاز ۱ مجتمع مرغ گوشتی یادگار با اعتباری بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان
۴_ رو نمایی از ناوگان حمل و نقل شهری شهرداری قوچان با اعتباری بیش از ۴۲ میلیارد تومان
۵_بهره برداری از مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی عرشیا با اعتباری بیش از ۲۴ میلیارد تومان


عباسعلی صفائی در ادامه با بیان اینکه دولت خدمتگزار سیزدهم به اجرای عدالت در خدمات رسانی متعهد است و به مناطق شهری، روستایی و کم‌تر توسعه یافته به یک میزان توجه دارد، گفت: ۱۵ کمیته تخصصی با هدف برگزاری مطلوب ویژه برنامه‌های مربوط به چهل و چهارمین جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان قوچان تشکیل شده است.

صفائی فرماندار در پایان از عموم شهروندان شهرستان قوچان خواست که در برنامه های تدارک دیده شده  ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان و راهپیمایی شکوهمند ۲۲ بهمن همانند سالهای گذشته پر شور و با حضور حداکثری شرکت نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار