مدیرکل درآمدهای عمومی شهرداری مشهد از آغاز اعمال تخفیف عوارض ساختمانی و شهری تا سقف ۴۰ درصد به مناسبت دهه مبارک فجر از ۱۲بهمن‌ تا ۱۷ اسفند خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۱۸۵۰
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷ 10 February 2023

به گزارش تابناک رضوی، به گفته محمود برهانی، در راستای رونق سرمایه‌گذاری در صنعت ساختمان، پرداخت‌های نقدی عوارض صدور مجوزهای ساختمانی (گروه پروانه و پایانکار) و عوارض احداث و توسعه خطوط قطار شهری، قبوض عوارض کسب و پیشه و عوارض بر فعالیت از مشاغل غیر مشمول قانون نظام صنفی مشمول این تخفیفات پلکانی می شود.

همچنین به پاس مشارکت شهروندان در پرداخت سالیانه عوارض نوسازی و عمران شهری، بهای خدمات پسماند و بهای خدمات آتش‌نشانی و خدمات ایمنی مندرج در این قبوض نیز این تخفیفات اعمال خواهد شد.

به گفته وی، بر این اساس و با رویکرد حمایت از مناطق کم برخوردار شهری، از تاریخ ۱۲ تا ۳۰ بهمن ماه، ۴۰ درصد تخفیف برای حوزه‌های درآمدی ۴ و ۵ شهری و ۴۰ درصد تخفیف برای حوزه‌های درآمدی ۱و ۲ و ۳ شهری به میزان ۴۰ درصد و همچنین از تاریخ یکم  تا ۱۷ اسفندماه برای حوزه‌های درآمدی ۴ و ۵ شهری به میزان ۳۰ درصد و برای حوزه‌های درآمدی ۱ و ۲ و ۳ شهری به میزان ۲۰ درصد تخفیف لحاظ خواهد شد.

شایان ذکر است، شهروندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۱۳۷ تماس بگیرند ضمن اینکه امکان پرداخت غیرحضوری در سایت avarez.mashhad.ir فراهم شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار