کارشناس هواشناسی خراسان رضوی گفت: از امروز تا صبح فردا ادامه ناپایداری های جوی به صورت رگبار پراکنده باران در نقاط مختلف خراسان رضوی پیش بینی می شود.
کد خبر: ۱۰۹۶۲۱۸
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲ 11 March 2023

به گزارش تابناک رضوی، زهرا آهنگرزاده با بیان این مطلب افزود: با توجه به تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی، امروز تا صبح فردا کماکان ادامه ناپایداری‌های جوی به صورت رگبار باران، در برخی نقاط توأم با رعدوبرق و افزایش سرعت باد پیش بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: ضمن اینکه خصوصاً در ساعات شب و اوایل وقت، در نواحی مستعد تشکیل مه و کاهش دید نیز رخ خواهد داد.

وی افزود: فردا در طول روز به تدریج شاهد استقرار جوی به نسبت پایدار همراه با افزایش دما در سطح استان خواهیم بود.

آهنگرزاده وضعیت جوی و کیفیت هوای شهرستان مشهد مقدس طی فردا یکشنبه را اوایل وقت نیمه ابری، مه آلود و با احتمال بارش پراکنده به تدریج کاهش ابرگاهی وزش باد پیش بینی کرد.

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته کوهسرخ با کمینه دمای ۶ درجه سلسیوس خنک‌ترین و سرخس با بیشینه دمای ۳۲ درجه سلسیوس گرم‌ترین شهرستان‌های استان خراسان رضوی و نوسانات دمایی در شهر مقدس مشهد بین ۱۱ و ۲۵ درجه سلسیوس ثبت شده است. طی این مدت بیشترین میزان بارندگی از نیشابور با ۱۲.۵ میلیمتر و حداکثر سرعت وزش باد از سبزوار ۵۰ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار