از صبح امروز تاکنون؛
رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور خراسان رضوی با بیان اینکه در وقوع تصادفات خسارتی ۳۰ درصد افزایش داشتیم، عنوان کرد: با توجه به اینکه در زمان بارش سرعت خودرو کاهش پیدا می‌کند، در تعداد تصادفات منجر به جرح حدود ۴۰ درصد کاهش داشتیم.
کد خبر: ۱۰۹۶۲۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹ 11 March 2023

به گزارش تابناک رضوی، سرهنگ علیرضا رحیمی با بیان این مطلب افزود: از ساعت ۶ صبح تاکنون ۲۳۰ مورد تصادف منجر به خسارت و ۲۲ مورد تصادف منجر به جرح در مشهد اتفاق افتاده است.

وی در خصوص وضعیت ترافیکی شهر با توجه به بارش شدید باران اظهار کرد: با توجه به نزولات جوی، کندی حرکت در سطح معابر مشهود و ملموس است و تردد به کندی انجام می‌شود.

رحیمی افزود: اغلب معابر شریانی درجه یک و دو با ترافیک حجیم‌تری نسبت به روزهای عادی مواجه بوده و همکاران ما در تلاش هستند گره ترافیکی خاصی ایجاد نشود.

رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور خراسان رضوی گفت: کندی حرکت موجب افزایش طول صف ترافیک شده اما تاکنون گره ترافیکی خاصی نداشتیم.

رحیمی با بیان اینکه در وقوع تصادفات خسارتی ۳۰ درصد افزایش داشتیم، عنوان کرد: با توجه به اینکه در زمان بارش سرعت خودرو کاهش پیدا می‌کند، در تعداد تصادفات منجر به جرح حدود ۴۰ درصد کاهش داشتیم.

وی ادامه داد: از ساعت ۶ صبح تاکنون ۲۳۰ مورد تصادف منجر به خسارت و ۲۲ مورد تصادف منجر به جرح رخ داده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار