بر اساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مشهد و ۱۷ شهر استان خراسان رضوی در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفت.
کد خبر: ۱۰۹۷۱۸۰
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵ 18 March 2023

به گزارش تابناک رضوی، رییس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بر اساس اعلام وزارت بهداشت، شهر‌های تربت حیدریه، بردسکن، چغتای، چناران، خلیل آباد، خواف، درگز، رشتخوار، سبزوار، سرخس، فریمان، قوچان، کاشمر، کلات، گناباد، مشهد، مه ولات و نیشابور در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

دکتر محمد پهلوان کاشی افزود: سایر شهر‌های استان خراسان رضوی در وضعیت آبی قرار دارند و هیچ شهری در شرایط نارنجی و قرمز قرار ندارد.

رییس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد نقش مردم را در کنترل همه گیری کرونا بسیار موثر عنوان کرد و گفت: در شرایط حال حاضر بهترین راهکار برای مقابله با کرونا، دریافت و یا تکمیل واکسیناسیون، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، حفظ فاصله اجتماعی، اجتناب از حضور در مکان‌های شلوغ و استفاده از ماسک است.

وی با تاکید بر اینکه تمامی سطوح بهداشتی و درمانی برای خدمات رسانی به بیماران در آمادگی کامل هستند از عموم مردم خواست در صورت ابتلا به علائم مشکوک به کرونا، ضمن تماس با سامانه ۱۹۱ و دریافت راهنمایی‌های لازم به نزدیکترین مرکز بهداشتی و درمانی سطح یک و دو مراجعه کنند.

برچسب ها: کرونا ، تابناک رضوی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار