رحیم پور ازغدی:
حیدر رحیم پور ازغدی گفت: تهاجم دشمن به تولید در ایران از جمله کشاورزی و دامداری زمانی معادل حداقل صد سال را به خود اختصاص داده است و مسبب اسارت تولیدکنندگان بوده است.
کد خبر: ۱۱۲۶۳۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸ 16 October 2015
حیدر رحیم پور ازغدی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج،گفت: چون رضا شاه  بنده غرب بر تخت نشست در عصری که جهان مترقی به کشاورزی سوبسید پرداخت می کرد او از کشاورزان در حد خراج از کفار مالیات و باج می گرفت ولی پدران ما باز هم خود را می کشیدند و بر تولید می افزودند زیرا روشن فکر و وطن پرست راستین آن است که در هرشرایطی به تولید بپردازد.

رحیم پور افزود: در روزگار جنگ جهانی دوم حاکمان دست نشانده به دستور مهاجمان، نمایندگانی به نام ماموران تثبیت از سیلوهای گندم، به مزرعه ها می فرستادند تا گندم ما را برای توزیع عادلانه به نرخ دلخواه خود تصاحب کنند ولی همه گندم به آخور مهاجمان ریخته می شد و همه جویی که می کاشتیم همه به آخور اسب هایی که ایران زمین را میدان تاخت و تازشان قرار داده بودند؛ چیزهایی را به نام نان به خورد مردم می دادند که نپرسید.

این فعال اقتصادی در خاتمه اشاره کرد: کشاورزی ما تحت هر گونه فشاری،مراحل سختی را طی کرد ، مهاجمان رفتند ولی نفوذشان نرفت! مارکسیست ها یا مارکسیست نماها و توده ای ها که بعدها، توده نفتی شناخته شدند، به قدری به پر و پای مالکان می پیچیدند و به اغوای کشاورزان می پرداختند که رشته فلج شد!

این نویسنده و منتقد مطرج کشور افزود: سال 25 مارکسیستها از صحنه سیاست حاکم خارج گردیدند لیکن غرب پلید و روباه پیر، جا خوش کرده بود و آن روز هم که قشون اش رفتند ، اعمال نفوذی و جنایات اش در کشاورزی ما فتنه می آفرید و در هر شانی از شئون ما ریشه زنی می‌کرد.

حیدر رحیم پور یادآوری کرد : در رشته کشاورزی این ماجراها را از من که 70 سال ناظر بر صحنه سیاست و بخصوص کشاورزی بوده ام، بپرسید تا  از جنایت های غربیان  بگویم تا مظلومیت همیشگی تولید کنندگان  را باور دارید و شان و منزلت در حدشان را مهم قلمداد کنید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار