مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار از کسب رتبه‌های برتر آموزشی توسط دانش‌آموزان فریدونکنار در سطوح مختلف جهانی، کشوری و استانی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۳۵۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۳ 17 October 2015
به گزارش تابناک مازندران  از شهرستان فریدونکنار، سیدعظیم اسماعیل‌زاده ظهر امروز در نشست تشریح دستاوردهای آموزش و پرورش شهرستان فریدونکنار در دولت یازدهم در حوزه آموزشی، گفت: کسب رتبه اول استانی در آزمون پیشرفت تحصیلی پایه ششم ابتدایی از مهم‌ترین این دستاوردها بوده است.
وی از راهیابی هفت اثر برتر طرح معلم پژوهنده به مرحله استانی و راهیابی دو طرح به مرحله کشوری از فریدونکنار خبر داد و افزود: رتبه اول استانی در آزمون پیشرفت تحصیلی دوره متوسطه اول در مدرسه نمونه‌دولتی خوارزمی کسب شده است.
مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار تصریح کرد: کسب رتبه اول استان در جشنواره علمی جابربن‌حیان و راهیابی به مرحله کشوری، کسب رتبه دوم استان در جشنواره درس‌پژوهی و کسب 12 رتبه زیر 1000 در کنکور سال 94 را نیز داشته‌ایم.
این مسئول از قهرمانی تیم رباتیک پژوهش‌سرای دانش‌آموزی در مسابقات کشوری ایران اپن و راهیابی به مسابقات جهانی چین خبر داد و گفت: مقام نایب قهرمانی مسابقات رباتیک جهانی چین در بخش انفرادی و کسب عنوان بهترین بازیکن برای شهرستان فریدونکنار تحقق یافته است.
اسماعیل‌زاده با اشاره به کسب رتبه دوم انفرادی استانی در آزمون پیشرفت تحصیلی دوره اول متوسطه توسط اداره آموزش و پرورش فریدونکنار، بیان کرد: تشکیل کانون نخبگان فرهنگی و راهیابی اثر دانش‌آموز فریدونکناری به مرحله کشوری هفدهمین دوره جشنواره جوان خوارزمی از جمله مهم‌ترین دستاوردهای آموزش و پرورش شهرستان فریدونکنار در دولت یازدهم در حوزه آموزشی محسوب می‌شود.
وی از پیشرفت 150 درصدی قبولی دانش‌آموزان ابتدایی در آزمون ورودی مدارس نمونه‌دولتی و تیزهوشان، کسب رتبه دوم کشور در طراحی سوالات استاندارد و راهیابی چهار دانش‌آموز به مرحله کشوری مسابقات علمی‌عملی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش فریدونکنار خبر داد.
مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار همچنین کسب رتبه دوم استانی امتحانات نهایی در رشته علوم انسانی، کسب رتبه دوم استانی آزمون پیشرفت تحصیلی در رشته علوم انسانی و ارتقای آموزش و پرورش فریدونکنار به رتبه هفتم استانی در زمینه کیفیت نتایج امتحانات نهایی را نیز به این لیست اضافه کرد.
اسماعیل‌زاده با بیان اینکه میزبانی ششمین المپیاد نانو کشوری در شهرستان فریدونکنار انجام شد، گفت: کسب رتبه اول کشور در جشنواره درس‌پژوهی به همراه شهرستان‌های قائم‌شهر و نوشهر که منجر به کسب رتبه اول استان مازندران در سطح کشور شد، از محوری‌ترین دستاوردهای آموزش و پرورش فریدونکنار در حوزه آموزشی برشمرده می‌شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار