همراه با تابناک کهگیلویه وبویراحمد
بسته خبری تابناک کهگیلویه وبویراحمد به ارائه خبرهایی در حوزه های مختلف می پردازد. در این بسته خبری به برخی خبرهای استان از جمله:صحبت های دکتر هدایت خواه در رابطه دست دادن ظریف با اوباما،خواننده ای که پس از شفا گرفتن از امام حسین به مداحی روی آورد،گاف هواشناسی شهرستان کهگیلویه و خبرهای دیگر می پردازد
کد خبر: ۱۱۶۱۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۲ 21 October 2015

بسته خبری تابناک کهگیلویه وبویراحمد به ارائه خبرهایی در حوزه های مختلف می پردازد. در این بسته خبری به برخی خبرهای استان از جمله:صحبت های دکتر هدایت خواه در رابطه دست دادن ظریف با اوباما،خواننده ای که پس از شفا گرفتن از امام حسین به مداحی روی آورد،گاف هواشناسی شهرستان کهگیلویه و خبرهای دیگر می پردازد.

دست دادن با شیطان موجب خشم خداوند می شود
ستار هدایت خواه در شب هفتم محرم در جمع عزادران حسینی(ع) به فرهنگ عاشورای حسینی و پدید آمدن این صحنه پرحزن و اندوه در صحنه تاریخ اشاره کرد و افزود: صحنه عاشورا یک دانشگاه فوق العاده با عظمت فراتر از مرزها، زمانها و مکانها است.

هدایت خواه تصریح کرد:مذاکره با شیطان که امروز برخی با ساده اندیشی از آن دم می زنند باعث خشم خداوند خواهد شد و این آقایان برای استنباط حرفهای ساده اندیشانه خود مبحث مذاکرات را به مسئله عاشورا می چسپانند.
وی با بیان اینکه امروز برخی دم از این می زنند که باید جلوی طرف مقابل ادب اسلامی را رعایت کرد و به او دست داد، بیان کرد: مگر می شود در برابر شیطان ایستاد و به او دست داد.
هدایت خواه با بیان اینکه امام حسین(ع) اهل مذاکره با دشمن و شیطان نبود، بیان کرد: برخی می خواهند چنین در جامعه قلمداد کنند که امام حسین(ع) در شب قبل از تاسوعا با عمر بن سعد مذاکره کرد،که چنین چیزی اصلاً در تاریخ وجود نداشته است.
جوابیه آموزش وپرورش دنا:معلم مریض بود
نظر به درج خبري مبني بر نگرانی اولیای دانش آموزان سی سخت از عدم برگزاری برخی کلاسهای درسی در مورخه 25/07/1394 ، در راستاي تنوير افكار عمومي مطالب زير را به عرض مردم شريف شهرستان مي رسانيم.
از زمان شروع پروژه مهر و بازگشايي مدارس تا كنون هيچ موردي از عدم حضور معلم در كلاس درس يا بي نظمي در روند آموزشي و پرورشي وجود نداشته و معلم دبستان ابن سينا بعد از نزدیک به يك ماه حضور در مدرسه ، روز سه شنبه 21/07/1394 بر اثر بيماري كه اسناد پزشكي آن موجود مي باشد دچار ناراحتی می شوند كه توسط مسئولين مدرسه به بيمارستان انتقال داده مي شوند و در غياب ايشان در روز چهارشنبه 22/07/1394 معاون اموزشي مدرسه انجام وظيفه مي كند و بعد از تعطيلي رسمی روز های پنج شنبه و جمعه ، روز شنبه مورخه 25/07/1394 معلم جايگزين انتخاب و كار خود را در مدرسه شروع مي كند.
در بخش دیگری از خبر ادعا شده است قرار بود از دو معلم سی سختی استفاده کنند که نکردند ، به اطلاع مي رساند معلم جديد مدرسه ابن سينا از نيروهاي شاغل شهرستان و اتفاقا در شهر سي سخت سكونت دارد و اشاره به مسائل قوميتي پيام خوبي را به مخاطب منتقل نمي كند و اين شائبه را ايجاد مي كند كه خبر بر اساس غرايض و منافع شخصي تدوین و در اختیار سایت سفیر دنا قرار گرفته است.
در پايان آرزو مي كنيم با همدلي ، همزبانی ، همراهي و تأسي از حركت امام مظلوم ابا عبدالله الحسين شاهد اعتلاي اهداف تعليم و تربيت در شهرستان دنا باشيم.
خواننده ای که شفا گرفت و مداح شد
مازیار قشقایی متولد سال 1366 در گچساران ،از ایل بزرگ قشقایی و یکی از مداحان گچسارانی است که به طور حرفه ای از سال 1381 مداحی را آغاز کرده است.
وی در گفتگو با سفیر دنا گفت:سال1381 به دلیل مبتلا شدن به بیماری و شفا یافتن از سوی امام حسین (ع) موسیقی را به طور کامل کنار گذاشته و مداحی اهل بیت عصمت و طهارت (ع) را درپیش گرفتم.
از سال 1375 در صداو سیمای استان فارس شروع به فعالیت در سرودهای انقلابی کردم و از اساتید زیادی بهره بردم و تاسال 1380 دو بار مقام اول صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران را کسب کردم، درسال1381بدلیل مبتلا شدن به بیماری و شفا از سوی امام حسین (ع) موسیقی را کاملا کنار گذاشته و مداحی را درپیش گرفتم.
زمین خواری ادارات در استان!
کارگروه زمین‌خواری با حضور پژمان نیک‌اقبالی معاون عمرانی و مدیرکل دفتر فنی استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد و دیگر اعضا برگزار شد.
حسین کاظمی در خصوص اراضی تصرف شده در شهر یاسوج اظهار کرد: ۸۹ هکتار از اراضی شمال شهر یاسوج تصرف شده و در حال پیگیری برای رفع تصرف این اراضی هستیم.
مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به حمایت دستگاه‌های اجرایی در زمین‌خواری‌های شهر یاسوج اشاره کرد و افزود: برخی دستگاه‌های اجرایی در این زمین‌خواری نقش دارند.
وی خاطرنشان کرد: در سال ۸۱، هفت هکتار زمین به دستور وزیر جهاد کشاورزی وقت به منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد واگذار شد که متأسفانه منابع طبیعی این زمین‌ها را بین کارکنان خود تقسیم کرده که این جرم است.
گاف هواشناسی شهرستان کهگیلویه
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، هر چند که در چند سال گذشته کهگیلویه بزرگ با جدایی چرام،لنده و بهمئی کوچک و کوچک تر شده است اما هنوز شهرستان کهگیلویه با وجود بخش های سوق،دیشموک ،چاروسا و مرکزیت دهدشت جز شهرستان های بزرگ استان کهگیلویه و بویراحمد به حساب می آید.
با این حال اداره هواشناسی شهرستان کهگیلویه گاف جالب و خنده داری داده و روی تابلو درب اداره خود نوشته است اداره هواشناسی شهرستان دهدشت!

گویا اداره هواشناسی شهرستان کهگیلویه اسم شهرستانی که در آن مشغول کار و فعالیت هست را نمی داند و این تابلو مدت زمان زیادی است که جلوی درب ساختمان این اداره نصب شده است.
باید دید که این بدسلیقگی مدیران اداره تا کی ادامه خواهد داشت.
واگذاری یک خانه سازمانی به لیدر نماینده با دستور وزیر!
یک خانه دولتی در شهر یاسوج با درخواست یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به لیدر وی در حال واگذاری است.
یک منبع آگاه به «بویر نیوز» خبر داد که بر اساس دستور مستقیم آقای وزیر یک خانه دولتی به فردی که لیدر یکی از نمایندگان است، در حال انجام مراحل پایانی واگذاری است.
بر اساس این گزارش، یکی از وزرای دولت تدبیر و امید در اقدامی عجیب و خارج از ضوابط و با ترک تشریفات، بصورت غیرقانونی اقدام به صدور نامه ای برای واگذاری یک واحد منزل مسکونی با ارزش بالا به قیمت پایین به یکی فردی کرده است که از لیدرهای سیاسی آقای نماینده است و گویا پس از دستور وزیر دولت یازدهم این خانه سازمانی با متراژ ۴۰۰ متر مربع واقع در یکی از محله های خوش نشین شهر یاسوج بلافاصله به شخص نامبرده واگذار گردید.

این شخص درحالی خانه سازمانی استانداری را تصاحب کرده است علیرغم اینکه کارمند رسمی دولت است، کمتر در محل کار حضور پیدا می کند و در حال فعالیت سیاسی – تبلیغی برای نماینده متبوعش است.

این گزارش می افزاید، آقای نماینده که ارتباط خوبی با کابینه دولت دارد، برای رضایت این فرد از وزیر دستور مستقیم گرفت تا این خانه را با شرایط ویژه به وی واگذار کند در حالیکه بسیاری از مردم شهر حوزه انتخابیه این نماینده از بافت فرسوده رنج می برند و تاکنون بجز همایش های متعدد با تبلیغات گسترده ی رسانه ای زیاد، اقدام عملی در قبال آن انجام نگرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار