مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی خبر داد:
مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی گفت: متأسفانه بودجه صدا و سیمای استان بیش از 50 درصد کاهش داشته است.
کد خبر: ۱۱۶۶۸۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱ 23 October 2015
محسن نصرپور در جلسه مجمع نمایندگان خراسان رضوی که در سالن جلسات دیوان محاسبات استان خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین راهبردهای رسانه ملی ارتباط مستمر با نمایندگان خانه ملت است.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی با اشاره به وضعیت شبکه‌های اجتماعی و ماهواره‌ها و رویارویی آن با رسانه ملی، بیان کرد: 31 ماهواره در فضای جمهوری اسلامی قابل دریافت هستند که 171 برنامه قابل طراحی و پخش دارند.

وی ادامه داد: 112 شبکه فارسی زبان هستند که از این تعداد 33 شبکه مخصوص فیلم و سریال، 14 شبکه رویکرد مذهبی، پنج شبکه فاسد و پنج شبکه مسیحی هستند.

نصرپور تاکید کرد: رویکرد تمامی شبکه‌ها از بین بردن تحکیم بنیان خانواده است.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی خاطرنشان کرد: کیفیت اچ.دی و بالای شبکه‌های ماهواره وضعیت رقابت رسانه ملی با این شبکه‌ها را سخت می‌کند.

وی با بیان اینکه سازمان صدا و سیما با منابع غیردولتی خود را اداره می‌کند، عنوان کرد: در سال 93، این سازمان 700 میلیارد تومان بیشتر از بودجه مصوب خود هزینه کرد.

نصرپور به کمبود اعتبار و کمبود تجهیزات در این سازمان اشاره کرد و بیان داشت: خراسان رضوی تنها استانی است که واحد سیار رادیویی ندارد.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی از کاهش بودجه این سازمان خبر داد و یادآور شد: بیش از 50 درصد بودجه صدا و سیمای خراسان رضوی کاهش یافته به طوریکه با توجه به اهمیت ساخت فیلم و سریال، یک ریال نیز بابت این مسئله به سازمان پرداخت نشده است.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار