اولین مواضع مدیر کل جدید صدا و سیمای خراسان رضوی:
مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی با بیان اینکه در برخی مناطق حاشیه شهر مشهد امکان دریافت صدا و تصویر رسانه ملی وجود ندارد، اظهار تاسف کرد: مکان فعلی صدا و سیمای مرکز استان ناامن است و باید برای جابه‌جایی آن برنامه‌ریزی شود.
کد خبر: ۱۱۷۳۵۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰ 25 October 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی، محسن نصرپور که در هنگام مطرح شدن انتصابش موضوع بومی نبودنش مطرح شد در جلسه مجمع نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور ٧٠٠نیرو در صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی ، از مشکل کمبود اعتبار در صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی گفت و افزود: اعتبارات ما در بخش عمرانی ۵٠درصد و در بخش جاری ٢۶درصد کاهش داشته است.
مدیر کل صدا و سیمای خراسان رضوی با بیان اینکه خراسان رضوی تنها استانی است که واحد سیار رادیویی ندارد، تصریح کرد: مشکلات فنی سبب به‌وجود آمدن مشکلات در پوشش‌دهی شبکه‌های تلویزیونی در شهرستان‌های استان شده است و حتی در برخی مناطق حاشیه شهر مشهد امکان دریافت صدا و تصویر رسانه ملی نیست.
وی جابه‌جایی صدا و سیمای خراسان رضوی به یک مکان جدید را ضروری دانست و بیان کرد: متاسفانه مکان فعلی صدا و سیمای مرکز استان نا امن است و باید برای جابه‌جایی آن برنامه‌ریزی شود.
نصرپور در خلال صحبت‌های خود که شهرآرا آن را به عنوان درحاشیه منعکس کرد، گفت: با وجود اینکه دستگاه‌های اجرایی بر اساس مصوبه مجلس می‌توانند یک‌درصد از بودجه خود را برای ارائه گزارش عملکرد در رسانه ملی به صدا و سیما بدهند اما این اتفاق نمی‌افتد که بنی‌هاشمی نماینده مشهد در پاسخ گفت: دستگاه‌های اجرایی کاری نکردند که بخواهند گزارش عملکرد بدهند، همیشه می‌گویند بودجه نداریم!
مدیرکل صدا و سیمای استان همچنین در این جلسه از نبود زمین برای احداث ساختمان جدید صدا و سیما انتقاد کرد که اسدالهی نماینده تربت‌جام در مجلس گفت: اگر در مشهد جایی پیدا نشد، در تایباد زمین خالی داریم!
وی در این جلسه راه‌اندازی شبکه ملی زیارت را نیز یک ضرورت برشمرد و گفت: سیاست مدیریت جدید سازمان صدا و سیما عدم توسعه کمی شبکه‌های رسانه ملی است اما آقای سرافراز رئیس رسانه ملی در صورت ایجاد زیرساخت‌ها، تامین اعتبارات لازم و تولید محتوا با راه‌اندازی شبکه ملی زیارت مخالفتی ندارد.
گفتنی است محسن نصرپور پیش از مدیریت رسانه ملی در خراسان رضوی مدیرکل صدا و سیمای استان گیلان بود.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی منصوب شد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار