مدیرعامل انتشارات آستان‌قدس رضوی خبر داد:
مدیرعامل انتشارات آستان‌قدس رضوی از حضور «به نشر» با بیش از هزار عنوان کتاب در سه غرفه نمایشگاهی در هفدهمین دوره نمایشگاه بزرگ کتاب ناشران ایران در مشهد خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۰۸۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴ 26 October 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی به نشر، جواد محمدزاده مقدم با تأکید بر اهمیت حضور ناشران فعال کشوری در نمایشگاه‌های کتاب سطح کشور اظهار داشت: حضور و شرکت تمام انتشارات فعال و مراکز فرهنگی مطرح کشوری در یک فضای نمایشگاهی در راستای ارائه و معرفی تولیدات و محصولات فرهنگی، گام بزرگی در راستای اعتلای فرهنگی کشور محسوب می‌شود.

مدیرعامل انتشارات آستان‌قدس رضوی افزود: بر همین اساس «به نشر» نیز همه ساله با حضور در نمایشگاه بزرگ کتاب ناشران ایران، تازه‌های نشر، سایر کتاب‌ها و محصولات فرهنگی خود در حوزه‌های دین و مذهب، کودک و نوجوان و همچنین عمومی و دانشگاهی را برای عموم بازدیدکنندگان به نمایش می‌گذارد.

وی با بیان اینکه انتشارات آستان‌قدس رضوی در نمایشگاه امسال بالغ بر هزار عنوان کتاب را در حوزه‌های گوناگون و برای گروه‌های سنی مختلف عرضه می‌دارد، گفت: «به نشر» با ارائه تازه‌های نشر انتشارات آستان‌قدس رضوی و همچنین کتاب‌های برگزیده سایر مؤسسات فرهنگی آستان‌قدس رضوی شامل بنیاد فرهنگی رضوی، موسسه آفرینش‌های هنری آستان‌قدس رضوی، دانشگاه امام رضا(ع) و همچنین دانشگاه علوم اسلامی رضوی در این نمایشگاه شرکت می‌کند.

محمدزاده مقدم ادامه داد: «به نشر» در هفدهمین نمایشگاه بزرگ ناشران با سه غرفه کتاب‌های بزرگسالان، عمومی و مذهبی واقع در سالن فردوسی غرفه شماره 145، غرفه کودک و نوجوان واقع در سالن ابوسعید غرفه شماره 8 و همچنین غرفه اطلاع رسانی در محل استقرار مجموعه مؤسسات آستان‌قدس رضوی واقع در سالن C حاضر می‌شود.

وی افزود: این انتشارات همچنین برای رفاه حال مخاطبان و مراجعان تخفیف ویژه 20 درصدی برای خریداران به‌ویژه برای اعضای سامانه مخاطبان «به نشر»در نظر گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار