رئیس اداره مهندسی و نظارت برساخت و سازها شهرداری نیشابور گفت: برای جلوگیری از بروز مشکلات اجتماعی صبح امروز ساختمان‌های مخروبه محل تجمع معتادان تخریب شد.
کد خبر: ۱۲۰۴۶۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰ 30 October 2015
سیدمحمدرضا حسینی در حاشیه تخریب اماکن تجمع معتادان اظهار داشت: در راستای ادامه برنامه‌های زیباسازی منظر شهری و رفع خطر از املاک قدیمی پنج‌شنبه با حضور نماینده دادستان، بخشی از ساختمان‌های قدیمی واقع در گاراژ میهن‌تور سابق (خیابان امام) تخریب شد.

وی ادامه داد: اماکن مخروبه موجود در شهر توریستی و گردشگری نیشابور محلی برای تجمع افراد ولگرد و معتاد شده بود که مشکلات و آسیب‌های اجتماعی فراوانی را برای شهروندان نیشابور ایجاد می‌کرد.

حسینی خاطرنشان کرد: این ملک‌های مخروبه از لحاظ استحکام بنا هیچ جایگاهی نداشته و هر لحظه امکان فروریختن آنها وجود داشت، به همین منظور برای جلوگیری از خطرات احتمالی با هماهنگی صاحبان ملک‌ها تخریب شد.

رئیس اداره مهندسی و نظارت بر ساخت و سازهای شهرداری نیشابور نخستین وظیفه این اداره را اطلاع‌رسانی صحیح و کامل در مورد کاربری اراضی و جلوگیری از تغییر غیرمجاز کاربری‌ها و رعایت اصول فنی و شهرسازی دانست و گفت: پیشگیری از ساخت و ساز غیرمجاز با گشت‌زنی مستمر و ممانعت از عملیات ساختمانی بدون مجوز و معرفی زمین‌خواران و بنگاه‌های املاک غیرمجاز به مراجع قضایی از دیگر وظایف این اداره به شمار می‌رود.

حسینی تصریح کرد: واحدی به نام اجرائیات نیروی انتظامی در شهرداری مرکز با هدف بالا رفتن قدرت اجرایی واحدها به ویژه اداره مهندسی و نظارت و ایجادهماهنگی و مدیریت پرسنل نیروی انتظامی مستقر در شهرداری نیشابور تشکیل شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار