نمایشگاه و فروشگاه کتاب همزمان با برپایی نمایشگاه مشهد در شهرستان نیشابور و در محل رباط عباسی برپا شد.
کد خبر: ۱۲۲۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶ 02 November 2015
در این نمایشگاه که به اهتمام موسسه فرهنگی وهنری سپهر مهر بینالود و همکاری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی، میراث فرهنگی و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری نیشابور برگزار شد افزون بر پنج هزار عنوان کتاب به نمایش درآمد.

مسئول فرهنگی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان نیشابور در حاشیه برپایی این نمایشگاه بیان کرد: نیشابور با مساعدت وهمكاری بخش خصوصی دارای ظرفیت ها و پتانسیل های بالقوه و بالفعل فرهنگی فراوانی است که همه ساله نمایشگاه های کتاب در این شهر فرهنگ وهنر دوست برگزار می کردد.

رمضان علی بیات هدف از برپایی این نمایشگاه را ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و آشنایی هر چه بیشتر مردم فرهنگ دوست نیشابور با آخرین کتاب های منتشره کشورو ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی عنوان کرد.

وی افزود: در این نمایشگاه و فروشگاه کتاب که با اهتمام ناشران برتر تهران و موسسه فرهنگی وهنری سپهر مهر بینالود برپا شده بیش از ۵ هزارعنوان کتاب در زمینه های کلیات، روانشناسی، دین، علوم اجتماعی، علوم خالص، علوم عملی، هنر و سرگرمی، ادبیات، تاریخ و جغرافیا، کودک و نوجوان وکمک آموزشی در معرض دید عموم قرار گرفته است.

وی گفت: از آنجا که بسیاری از شهروندان ممکن استن امکان عزیمت و شرکت در نمایشگاه بین المللی کتاب مشهد را پیدا نکنند لذا برپایی این نمایشگاه در نیشابور تاثیر بسزایی در تامین نیاز های نیشابوری دارد.

وی افزود: این نمایشگاه با تخفیف ۲۰ الی ۴۰درصدی کتاب های خود را به متقاضیان عرضه می کند و عموم علاقه مندان می توانند تا سی ام ابان ماه از این نمایشگاه بازدید کنند.

نمایشگاه کتاب نیشابور ازساعت ۹ صبح الی ۱۳ و بعدظهر ها از ساعت۱۶ الی ۲۱ شب در محل رباط عباسی واقع درمیدان خیام نیشابور پذیرای عموم علاقه مندان است.

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار