در پی انتشار اخباری مبنی بر توهین یکی از اساتید دانشگاه آزاد مشهد به حضرت زهرا (سلام الله علیها) آیت الله علم الهدی کتاب "زهرا (س) مولود وحی" را از طریق بسیج دانشجویی این دانشگاه به وی اهدا کرد.
کد خبر: ۱۲۳۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۲ 03 November 2015
پس از درج خبر تابناک رضوی مبنی بر خدشه در شهادت حضرت زهرا (س) توسط یکی از اساتید زن دانشگاه آزاد مشهد که منکر شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) شده بود آیت الله علم الهدی ضمن اهدای کتاب "زهرا (سلام الله علیها) مولود وحی" از طریق بسیج دانشجویی این دانشگاه به وی پیغام داد : "اینکه ما مدعی هستیم حضرت زهرا (سلام الله علیها) به این نحو به شهادت رسیده اند سند و مدرکش را در این کتاب از منابع معتبر شیعه و عامه ملاحظه می کنید. اما اینکه شما مدعی هستید حضرت زهرا (سلام الله علیها) بر اثر بیماری کبد جان باخته است چه سند و مدرکی دارد؟"

کتاب "زهرا (سلام الله علیها) ، مولود وحی" کتابی است در باب ادله ی شهادت حضرت فاطمه ی زهرا (سلام الله علیها) و نحوه ی آن که در نیمه ی دهه ی هفتاد شمسی توسط آیت الله علم الهدی نوشته شده است و توسط انتشارات امیرکبیر نیز به چاپ رسیده است.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۲
سلام در روزگار امروز با کلی پیشرفت علم و تکنولوژی نمیشه سرطان را تشخیص داد حالا در آن زمان ۱۴۰۰سال پیش چطوری این خانم تشخیص داده سرطانه جای تعجبه و باید در مشاعرش شک کرد خودش یه کم فکر کنه خندش می گیره با این حرفش
در روایتی اگر اشتباه نکنم از امام صادق نقل شده که امام فرمود خدا رو شکر که دشمنان ما را از احمق ها قرار داده.
مصطفي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
انشاالله كه هميشه برخوردها و پاسخها به شبهات ديني اينچنين عالمانه باشد. خداوند همه ما را به راه راست هدايت فرمايد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
مگر مسولین این شایعات را تایید کردن که که از وا ژه های غیر اخلاقی برای این استادمحترم استفاده میکنید. لطفا برشایعات دامن نزنیم .خداااا هست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۷
لطفا به دانشجوی خاطی هم یک جلد کتاب اهدا بشه که دست به غرض ورزی بااستاد دیگری توطیه نکنه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار