درحاشیه تقدیر از مدیران بیمارستان رضوی و امام رضا(ع)مشهد مطرح شد؛
مدیر کل سازمان انتقال خون خراسان رضوی با بیان اینکه پایگاه انتقال خونی که در جوار بارگاه امام رضا(ع) واقع شده، درشان زائران آقا نیست، لیست بدهکاری های فعلی این سازمان را نزدیک به یک میلیارد تومان عنوان کرد که طبق پیش‌بینی، این رقم تا پایان سال به 3 میلیارد تومان می‌رسد.
کد خبر: ۱۲۴۷۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸ 07 November 2015
به گزارش تابناک رضوی، دکتر حمید رضا اسلامی، در حاشیه بازدید از بخش‌های آزمایشگاهی بیمارستان رضوی و دیدار با مدیریت بیمارستان امام رضا(ع) و رضوی گفت: بودجه این سازمان به شکل ریشه ای باید اصلاح شود و درحال حاضر ما حساب درآمدی نداریم و پول این سازمان به خزانه دولت واریز می شود.

اسلامی پس از این بازدید که به همراه بازرس و ناظر بیمارستانی و خبرنگاران از آزمایشگاه بیمارستان رضوی داشت، درنشست رسانه ای گفت: سازمان انتقال خون خراسان رضوی نیازمند مشارکت همه بیمارستان‌ها در بخش مدیریت خون و پلاکت‌ها و فرآورده‌های خونی است.

وی با بیان این که جراحان بیشترین همکاری را با این سازمان باید داشته باشند، افزود: هنوز با آنچه که برای این سازمان، آرمانی است دراین زمینه فاصله داریم.

مدیر کل سازمان انتقال خون خراسان رضوی در نشست خبری بیمارستان رضوی گزارشی از وضعیت تجهیزات، امکانات و قابلیت‌ها و کمبود این سازمان را در قالب پاورپوینت ارائه کرد.

اسلامی با بیان این مطلب که اجاره بهای ساختمان اداری و آموزشی این سازمان چندماهست پرداخت نشده گفت: 2/5 دهم میلیارد بودجه در خزانه دولت اعتبارات تخصیص یافته این سازمانست، گفت: هرواحد خون فرآوری شده برای ما 109 هزارتومان هزینه دارد.

وی گفت: امسال به ازای هر واحد خون فرآوری شده 145 هزارتومان هزینه می شود و هزینه پلاکت 660 دلار است.

اسلامی با بیان پیشنهادی برای رفع مشکل بودجه ای این سازمان افزود: اگر بودجه این سازمان هییت امنایی شود و یا در بودجه نظام سلامت و دانشگاه علوم پزشکی لحاظ شود ، از این بحران مالی نجات پیدا می کنیم.

وی گفت: ساختمان پایگاه انتقال خون خیابان سناباد نیازمند بازسازی و بهسازی و تجهیز امکانات و نیروی انسانی است و پایگاه انتقال خونی که در جواربارگاه مطهرامام رضا(ع) است، صرفا چهار تخت دارد که اصلا در شان شکوه امام رضا(ع) و زایرانی که برای اهدای خون با نیت نذر مراجعه می کنند نیست.

درحاشیه این نشست که مدیر کل سازمان انتقال خون استان از استانداردهای مدیریت منابع خونی سخن در بیمارستان رضوی سخن می‌گفت، درپاسخ به سوال خبرنگاری که خواستار اعلام نام بیمارستانهای فاقد این مولفه ها بود، گفت: فعلا نام این بیمارستانها را رسانه ای نمی کنیم و چند ماه دیگر منتظر می مانیم تا اگررعایت نشد، رسانه ای کنیم.

در قسمتی از این نشست و بازدید همچنین، تقدیر خبرنگار خراسان توسط روابط عمومی بیمارستان رضوی در برنامه بود که ظاهرا با وجود اینکه روابط عمومی این سازمان اسامی خبرنگاران شرکت کننده دراین بازدید را از مدیران رسانه های متبوع گرفته بود، اما درپایان اعلام کرد، درجلسه ای دیگر با حضور خبرنگاران در اداره سازمان انتقال خون خراسان رضوی، از خبرنگاران تجلیل می شود.

بازدید خبرنگاران با شرکت در جلسه تقدیر از رییس بیمارستان امام رضا(ع) و مدیریت آزمایشگاه و کارشناسان پایان یافت.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۷
متاسفم واس بیمارستان رضوی که همیشه به فکر منافع خودشه که کجامیتونه خودشو بزرگتر جلوه بده به همونجا فقط توجه میکنه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار