رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان خبر داد
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان از حضور رئیس مجلس به عنوان سخنران ویژه مراسم 22 بهمن امسال خبر داد.
کد خبر: ۱۲۵۵
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۶ 27 January 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، جعفر عسگری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دهه فجر فرصت مغتنمی برای یادآوری ارزش‌ها و آرمان‌هاست و از جمله حقوق انقلاب اسلامی تداوم راه شهداء و تجلیل از آنها و الگو قرار دادن آنها برای نسل جوان است.

وی در توضیح حقوق انقلاب اسلامی تصریح کرد: حق انقلاب اسلامی خدمت صادقانه به مردم، مقابله با دشمنان اسلام و انقلاب است که لازمه آن دشمن شناسی و داشتن بصیرت، آگاهی و حضور به موقع در صحنه مورد نیاز انقلاب است.

این مقام مسئول حق انقلاب را دفاع از ستون خیمه انقلاب، که همانا ولایت فقیه است دانست و عنوان کرد: انقلاب ما دارای ماهیت فرهنگی است و احیای دین و ارزش های دینی را شامل شد، از آثار و برکات انقلاب توسعه و ترویج فرهنگ ناب اسلام بود.

عسگری گفت: دشمن پس از انقلاب با تمام تاکتیک‌ها و توطئه‌ها علیه انقلاب و اسلام به میدان آمده است که به حول خداوند شکست خورده است و در آخرین حربه دشمن، جنگ اقتصادی علیه نظام اسلامی است که یقینا با بصیرت و ایستادگی مردم در راستای عهد و پیمان بسته ملت با با امام و شهدا دشمن شکست خواهد خورد.

ئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان با بیان این خبر که در مراسم امسال راهپیمایی 22 بهمن سخنران ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی علی لاریجانی است، گفت: از دیگر برنامه‌های، مدنظر ‌ از سوی ستاد دهه فجر دعوت خواهی از خواننده محبوب و ارزشی حامد زمانی در مراسم 22 بهمن و سرودن ترانه ارزشی اخیرش به مناسبت مدح و ثنای نبی اکرم (ص) است.

وی گفت: در روز 22 بهمن 102 غرفه در میدان نقش جهان به منظور ارائه محصولات فرهنگی مستقر خواهند بود، همچنین برگزاری مسابقات متنوع فرهنگی متناسب با انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌‌های اجرایی است.

عسگری از شروع حرکت‌های تبلیغاتی در سطح شهر در روزهای آتی خبر داد و اضافه داشت: بیش از 300 جفت لمپوست تبلیغاتی، 100 تک بنر، توزیع و پخش محصولات تزیینی به مناسبت دهه فجر در 300 مسجد شاخص و سخنرانی آیت الله اختری دبیر مجمع جهانی اهل بیت در گلستان شهدا است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار