رئیس اداره مهندسی و نظارت بر ساخت‌وسازها شهرداری نیشابور گفت: با ساخت‌و‌سازهای خلاف در حاشیه شهر و اراضی کشاورزی اطراف نیشابور مقابله می‌شود.
کد خبر: ۱۲۶۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۲ 10 November 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی سید محمدرضا حسینی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: در راستا و امتداد اعمال قانون‌ها، جلوگیری و پیشگیری‌های مستمری توسط اداره مهندسی و نظارت بر ساخت و سازها صورت می‌گیرد، در همین راستا با تصرف و تغییر کاربری‌‌های غیر مجاز زمین‌های کشاورزی برخورد جدی می‌شود.

وی ادامه داد: در منطقه مهران نیشابور افراد سودجو در تبلیغاتی گسترده مبنی بر اینکه با مبلغی کم صاحبخانه شوید، اقدام به ساخت‌وسازهای غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی کردند و سبب از بین رفتن زمین‌های کشاورزی شدند.

رئیس اداره مهندسی و نظارت بر ساخت و سازها شهرداری نیشابور خاطرنشان کرد: در حقیقت این افراد متخلف با ساختن خانه‌هایی معروف به آلونک، جان شهروندانی را که از نظر اجتماعی ضعیف هستند را به خطر می‌اندازند.

حسینی با بیان اینکه این ساخت‌وسازها تهدیدی جدی برای آینده شهر نیشابور است، گفت: امیدواریم به لطف خداوند و همکاری عوامل اجرایی شهرداری و همچنین دادستان در اجرای صحیح و صریح قانون موفق عمل کنیم و جلوی فعالیت این افراد متخلف و سودجو را بگیریم.

وی اظهار داشت: این اعمال قانون‌ها تا زمانی که متصرفین و متخلفان در این مناطق مشغول به عملیات‌های ساختمانی غیرمجاز هستند، ادامه پیدا می‌کند که باید چاره‌ای جدی برای این اقدامات اندیشیده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار