تحلیل حاج حیدر رحیم‌پور از فاجعه کشتار خونین در فرانسه :
حاج حیدر رحیم‌پور ازغدی ، نویسنده پیشکسوت و تحلیل‌گر سیاسی با اشاره به وقوع کشتار تروریستی در فرانسه اظهار کرد: مارهایی که غربی‌ها پرورش دادند حالا افعی شده و به خانه خودشان برگشته اند و مطمئن باشید که آمریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی و وهابیون سعودی نیز دچار چنین مواردی خواهند شد.
کد خبر: ۱۲۸۶۴۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۸ 14 November 2015
حاج حیدر رحیم پور ازغدی نویسنده کتاب « سنت چیست؟ و اهل سنت کیست؟ » در گفت و گو با خبرنگار تابناک رضوی، گفت : متاسفانه وهابی ها جان انسانها را بی ارزش می‌دانند و در پوشش دین بیشترین و پست ترین جنایتهای طول تاریخ را مرتکب می شوند و حادثه اخیر را هم می‌توان مصداق ضریب المثل‌های معروفی مانند « چاه نکن بهر کسی / اول خودت دوم کسی ... » یا « چاه‌کن همیشه ته چاه است .» دانست.
وی افزود : آمریکا ، فرانسه و برخی کشورهای اروپایی در سالیان اخیر از جمله حامیان و تقویت کنندگان داعش بود و حتی برخی زندانیان جانی مستحق صدها بار اعدام را نیز آزاد و به جنگ و کشتار مسلمانان در افغانستان و سوریه و لبنان و فلسطین و یمن و عراق، فرستادند و حالا تروریستهای پرورده خودشان به دامنشان بازگشته‌اند و انگلیس و آمریکا هم منتظر بروز چنین فجایعی باید در کشورش باشد.
این نویسنده و منتقد رسانه های کشور در نیم قرن اخیر ، با اظهار تاسف از کشته شدن تعداد زیادی از انسان‌ها، این واقعه را حاوی عبرت های بسیاری برای تروریست پروران و مستکبران جهان دانست.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار