مدیر کل صدا و سیمای خراسان رضوی :
مدیر کل صدا و سیمای خراسان رضوی با بیان اینکه تولید و پخش برنامه‌های حفظ قرآن کریم از سیمای خراسان رضوی در دستور کار نیست گفت: عملکرد برنامه‌های رادیویی در حافظ پروری موفق‌تر است و رادیو برای علاقه‌مندان به حفظ کلام وحی تمرکز بیشتری را در موضوع حفظ دارد و اساتید و کارشناسان قرآنی و رسانه‌ای هم این موضوع را تأیید کردند.
کد خبر: ۱۳۳۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۴ 12 March 2015

به گزارش تابناک خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمین علی نهاوندی، در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: از 2 سال پیش و پس از فرمایش مقام معظم رهبری در موضوع تربیت افظان قرآن گام‌هایی را در استان برداشتیم و صدا و سیمای خراسان رضوی نخستین استانی بود این فرمان معظم له را اجرا کرد.

تصریح کرد: در حوزه رادیو طرح حفظ قرآن کریم را فعال کردیم و تنها استانی هستیم که چنین برنامه‌ای را پخش می‌کنیم، همچنین ویژه برنامه‌های تفسیر و تلاوت قرآن کریم هم همه روزه از سیمای خراسان رضوی پخش می‌شود.

وی افزود: صدای خراسان رضوی برنامه گامی به سوی نور را تولید کرد و این برنامه روزانه در دو نوبت پخش و بازپخش می‌شود و خوشبختانه مورد استقبال برادران و خواهران قرآنی واقع شده است.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی بیان کرد: این استقبال پرشور تکلیف عوامل اجرایی را مضاعف کرد، هرچند که در برنامه‌ریزی ستادی سازمان این برنامه تکلیف نبود.

وی خاطرنشان کرد: در نظر داریم تا بخش قرآن را در کنار بخش عترت و تحت عنوان بخش‌های زیارت تقویت کنیم و در حال حاضر برنامه‌های بخش زیارت سیمای استان 3 ساعت و از ساعت 10:30 تا 13:30 بوده، اما از 25 اسفند ماه یک ساعت به زمان برنامه‌های این بخش اضافه می‌شود و برنامه‌های بخش زیارت سیمای استان از ساعت 10:30 تا 14:30 پخش می‌شوند.

نهاوندی گفت: به زودی و در آستانه فصل بهار و اوج حضور زائران رضوی در بهار فاطمی در مشهد الرضا(ع) بخش رادیو زائر را در صدای خراسان رضوی فعال می‌کنیم و این برنامه همه روزه از ساعت 10:30 تا 13 پخش می‌شود
مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی همچنین از راه اندازی بخش «رادیو زائر» در صدا و سیمای خراسان رضوی خبر داد.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار