فرمانده بسیج طلاب خراسان رضوی:
فرمانده بسیج طلاب خراسان رضوی گفت: اندیشه‌های ما باید در راستای اندیشه رهبری تبیین شود، وجود چند صدایی در کشور اشتباه است، باید همه در یک جبهه باشیم، امروز زمانی است که بیش از هر زمانی به اندیشه‌های رهبری نیازمند هستیم.
کد خبر: ۱۳۴۲۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲ 24 November 2015
حجت‌الاسلام سیدرضا سرور در همایش بزرگداشت بسیج طلاب و روحانیون که در محل دانشگاه علوم اسلامی رضوی برگزار شد، اظهار کرد: بسیج طلاب راهنما و امام بسیجیان است و باید همیشه پیشگام باشد، بر همین اساس در زمان هشت سال جنگ تحمیلی بسیاری از طلبه‌ها بی نام و نشان در جبهه‌ها حضور پیدا می‌کردند.

وی بیان کرد: تعداد حضور روحانیون نسبت به سایر اقشار رقم ممتازی است، در آن دوران بسیاری از عزیزان روحانی ما به عنوان طلبه رزمی در جبهه‌ها حضور پیدا می‌کردند با این رویکرد هر چه قدر حضور شما در صحنه‌های نظام بیشتر باشد دشمن مکر و حیله‌اش کمتر جواب می‌دهد و برایش سخت رقم می‌‌خورد.

سرور عنوان کرد: هنگامی که امام راحل فرمودند امروز تشکیل بسیج طلبه‌ها یکی از ضرورت‌ها است در حقیقت یکی از تهدیدات را پیش‌بینی می‌کردند و می‌خواستند به ما بگویند جنگ سخت تمام شد و هم اکنون دشمن می‌خواهد نفوذ کند بنابر این حوزه و دانشگاه بهترین مکان برای تشکیل بسیج طلاب است.

فرمانده بسیج طلاب خراسان رضوی با بیان اینکه متاسفانه نتوانسته‌ایم فرموده‌های امام راحل را عملیاتی کنیم، خاطرنشان کرد: باید با کمک جوانان مانع نفوذ دشمن به حوزه‌ها شویم و آثار آنها را از بین ببریم.

سرور تاکید کرد: خطر هر روز نزدیک‌تر می‌شود نه به این دلیل که ضعیف شده باشیم، اینگونه نیست، ما سینه به سینه دشمن قرار گرفته‌ایم، هیچ مانعی وجود ندارد و جنگ حقیقی آغاز شده است لذا نقشه‌های متعدد دشمن ناشی از این است که به لبه نهایی منطقه نبرد نزدیک شده‌ایم.

فرمانده بسیج طلاب خراسان رضوی تبیین کرد: برای تعالی کشور؛ اهداف راهبردی، اندیشه و قدرت ضروری است، تفاوت ما با جامعه غرب این است که اهداف ما را خداوند تبیین کرده است اما در بحث اندیشه تنها اندیشه رهبر معظم انقلاب اسلامی حاکم است و همه موظف هستیم در این راستا و مسیر حرکت کنیم.

وی تصریح کرد: اندیشه‌های ما باید در راستای اندیشه رهبری تبیین شود، وجود چند صدایی در کشور اشتباه است،باید همه در یک جبهه باشیم، امروز زمانی است که بیش از هر زمانی به اندیشه‌های رهبری نیازمند هستیم.

فرمانده بسیج طلاب خراسان رضوی در پایان با بیان اینکه توان راهبردی را باید بر اساس اندیشه راهبردی تولید کنیم، اظهار کرد: ظرفیت بسیج بسیار زیاد است و به همراهی روحانیون بسیجی نیاز دارد، حلقه‌های صالحین و مساجد شهر محتاج حضور شما عزیزان هستند به طوری که 9 هزار مسجد در استان وجود دارد که بسیاری از این مساجد خالی از حضور روحانیت است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار