فرمانده سپاه امام رضا (ع):
فرمانده سپاه امام رضا (ع) با بیان اینکه اسلام ناب می‌گوید باید استکبارستیز باشیم و این امر باید برجسته‌سازی شود، تاکید کرد: در مقابل آمریکا باید ایستادگی کنیم.
کد خبر: ۱۳۴۲۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴ 24 November 2015
سردار یعقوبعلی نظری در همایش بزرگداشت بسیج طلاب و روحانیون که در دانشگاه علوم اسلامی رضوی برگزار شد، اظهار کرد: اگر از شرایط تقابل با دشمن غفلت شود از سایر عرصه‌ها عقب می‌افتیم، بنابر این در تمام جبهه‌ها باید با دشمن مقابله کنیم.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) با بیان اینکه جنگ امروز، جنگ نرم است و آنقدر پیچیدگی مطلب وجود دارد که نمی‌شود به راحتی جنگ سخت آن را مدیریت کرد، افزود: باید به تشکیل جبهه فرهنگی توجه کنیم به این دلیل که بر خلاف جنگ سخت که در یک موضع با دشمن مقابله می‌کنیم در جبهه جنگ نرم باید با موارد مختلفی روبه‌رو شویم.

وی با بیان اینکه متاسفانه قرارگاه جنگ نرم هنوز وجود ندارد و از اشکالات اساسی مواضع ما محسوب می‌شود، تشریح کرد: با وجود ظرفیت‌های خوب و عقبه‌های بزرگ در جنگ نرم توفیقات ما اندک بوده است، لذا درخواست دارم روحانیون عزیز در این مبحث نقش هدایت‌گری خود را ایفا کنید چرا که حضور علما در بسیج یک نیاز جدی و اساسی است.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) خاطر نشان کرد: تقسیم کار در این جبهه باید بین تشکیلات سپاه و حوزه علمیه به عنوان کانون موثر از نظر هدایت برای مردم باشد، لذا این رسالت به عنوان یک دستور کار باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه ساماندهی 21 قشر در بسیج به دلایل مختلف شکل گرفته است، گفت: نخست هر قشری برای خودسازی و آمادگی در بسیج با توجه به خسارت آن قشر باید تاسیس شود.

نظری تاکید کرد: در نگاه دوم اقشاری که وارد بسیج می‌شوند از نظر مباحث بصیرتی باید به سراغ افراد همان قشری بروند که بسیجی نیستند، به فرموده رهبر معظم انقلاب همه مردم ما بسیجی هستند اما بسیجی سازمان یافته نیستند، عزیزان ما در بسیج طلاب و روحانیون باید به سراغ جامعه‌سازی بروند که گرایش‌های مختلفی دارد.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) خاطر نشان کرد: این روزها موضوع نفوذ بسیار مطرح می‌شود و بنا به هشدار رهبری در جلسات و عرصه‌های مختلف باید موضوع نفوذ را جدی بگیریم زیرا آنچه که اتفاق می‌افتد از طریق مسائل فرهنگی است.

وی با بیان اینکه برخی می‌گویند دین در مباحث کشور چرا مورد دخالت قرار می‌گیرد، اضافه کرد: اگر دین حضور نداشته باشد در اینجاست که نفوذ مطرح می‌شود.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) تبیین کرد: در بخش‌هایی شواهد این نفوذ مشهود است، متاسفانه به جای اینکه در مقابله با دشمن پشت سر مقام معظم رهبری حرکت کنیم، خود را در عرض امام قرار می‌دهیم.

وی با بیان اینکه اسلام ناب می‌گوید باید استکبارستیز باشیم و این امر باید برجسته‌سازی شود، تاکید کرد: در مقابل آمریکا باید ایستادگی کنیم.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پایان با بیان اینکه متاسفانه عده‌ای از متولیان اجرایی خواهان دوستی و دست دادن با آمریکا هستند، توضیح داد: در این حالت است که گسست رخ می‌دهد، مجلس آینده نیز باید مجلس دیانت باشد و اگر در کاندیدایی چنین مواردی دیده نشد باید رد صلاحیت شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار