شیخ علی ضاهر و جمعی از مدیران ارشد فرهنگی و تبلیغاتی حزب‌الله لبنان با آیت‌الله علم الهدی امام‌جمعه مشهد دیدار کردند.
کد خبر: ۱۳۴۹۳۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹ 25 November 2015
در این دیدار آیت‌الله علم الهدی با اشاره به نقش بی‌بدیل حزب‌الله لبنان در معادلات منطقه گفت: امروز دعا و دفاع از حزب‌الله لبنان نه‌فقط یک تکلیف اعتقادی و دینی که یک ضرورت ملی برای ماست چراکه حزب‌الله یکی از ارکان قدرت منطقه‌ای جمهوری اسلامی و ضامن امنیت ملی ما در مقابله با گروهک‌های تکفیری است.

آیت‌الله علم الهدی با تأکید بر ماهیت ملکوتی و الهی موفقیت‌های مجاهدین مقاومت اسلامی افزود: در طول نیم‌قرنی که از نهضت امام خمینی می‌گذرد در مقاطع مختلف بر ما به‌صورت تجربی و عملی آشکار شد که هر جا اخلاص و قصد قربت خصوصاً در مسئولان و خواص وجود داشت کارها پیش رفت و هرکجا نفع پرستی و منافع شخصی و جناحی و گروهی پیش آمد خسارت وارد شد.

آیت‌الله علم الهدی تأکید کرد اگر در سیاست خارجی و داخلی اتکا و امید ما از باری‌تعالی به سمت دیگری منحرف شود خسارات بزرگی پیش خواهد آمد و آبرو و عزت انقلاب اسلامی به خطر خواهد افتاد.

امام‌جمعه مشهد همچنین با تجلیل از نقش مؤثر رهبری حزب‌الله لبنان، سید حسن نصرالله را یک موهبت الهی و برکت برای امت اسلامی و شیعیان جهان دانست و گفت ما در جوار مضجع منور رضوی برای همه مجاهدان مقاومت و شخص سید حسن نصرالله دعا می‌کنیم.

در این دیدار شیخ علی ضاهر مسئول فرهنگی حزب‌الله لبنان ضمن اظهار خوشوقتی از این ملاقات گزارشی از وضعیت فعلی مقاومت در سوریه و لبنان ارائه کرد.

هیئت بلندپایه‌ی فرهنگی حزب‌الله لبنان همچنین در این سفر در جلسه‌ای با وحید جلیلی معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد و رئیس شورای سیاست‌گذاری جشنواره عمار ظرفیت‌های همکاری متقابل را بررسی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار