زن سی‌ساله ساکن روستای میامی مشهد به‌دلیل ضرب‌وجرح با چوب‌دستی، به قتل رسید.
کد خبر: ۱۳۶۲۶۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵ 28 November 2015

هنوز خبر کشته‌شدن زن ٣٣ساله ‌در آپارتمانش به‌وسیله انبر قند‌شکن، نمی‌گذرد که با گذشت چهار روز حادثه‌ای مشابه آن در حوالی ساعت١٩ بعد‌ازظهر پنجشنبه در روستای میامی مشهد رخ می‌دهد.


٣ ضربه با چوب دستی

زن سی‌ساله‌ای ساکن روستای میامی در‌حالی‌که در خانه‌اش تنها بوده، هدف حمله قرار گرفته و به‌شدت مصدوم می‌شود که همسایگان با اطلاع از این حادثه با پلیس آگاهی تماس گرفته و ماموران کلانتری میامی و اورژانس در محل حادثه حضور پیدا می‌کنند که بدن نیمه‌جان این زن جوان بلافاصله به بیمارستان هاشمی‌نژاد مشهد منتقل می‌شود.

زن جوان که ‌یک پسر هفت‌ساله و یک دختر سیزده‌ساله دارد، به‌دلیل شدت جراحت و خون‌ریزی در ساعت١ صبح روز بعد جان خود را از دست می‌دهد. طبق بررسی‌های انجام‌شده ماموران پلیس آگاهی، مقتول به‌وسیله فرد یا افرادی با استفاده از چوب‌دستی که سه ضربه به سر و شِش ضربه به بدنش اصابت کرده بود، هدف حمله قرار گرفته است.


سرنخ ها به روستای میامی رسید

قاضی ویژه قتل عمد دادسرای مشهد که در صحنه جرم حضور داشت، با اشاره به جزئیات این پرونده عنوان کرد: همسایگان مقتول که از جراحت او باخبر بودند، برای عیادت از وی به بیمارستان هاشمی‌نژاد مراجعه می‌کنند؛ در‌حالی‌که شوهر این زن، مردی ٣۵ساله است و برای دیدن وی به بیمارستان نمی‌آید.

دکتر سیدجواد حسینی افزود: این موضوع ما را برآن داشت که برای تکمیل گزارش به سراغ شوهر زن جوان رفته و از او بازجویی کنیم؛ لذا تحقیقات اولیه بعد از تایید مرگ این زن جوان آغاز شد و تیمی از ماموران برای بررسی بیشتر این حادثه و دریافت سرنخ به روستای میامی اعزام شدند.


شوهر ٣۵ساله، مظنون اصلی پرونده است

قاضی ویژه قتل عمد دادسرای مشهد با اشاره به مظنون اصلی این پرونده، گفت: شوهر زن‌ جوان در‌حالی‌که با یکی از دوستانش مشغول استعمال موادمخدر بوده، در مواجهه با ماموران از قتل همسرش اظهار بی‌اطلاعی می‌کند. او که اظهارات ضدونقیضی را بر زبان می‌آورد، شک ماموران نسبت به خود را بر‌می‌انگیزد.

دکتر حسینی با بیان اینکه آثار درگیری و پارگی بر روی کاپشن متهم وجود داشت، اظهار کرد: متهم مظنون به قتل، پسردایی زن جوان است و در‌حال‌حاضر دستگیر شده است. همچنین جسد مقتول برای بررسی بیشتر به پزشکی‌قانونی منتقل شده و تحقیقات درخصوص این پرونده ادامه دارد.

منبع: شهرآرا


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار