دادستان عمومی و انقلاب اردبیل از ممنوعیت خرید و فروش سهام پدیده شاندیز دراستان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۹ 28 January 2015
به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، ناصرعتباتی زمینه فعالیت مجموعه پدیده شاندیز در استان اردبیل گفت: این مجموعه به هیچ وجه حق تبلیغات و جذب سرمایه گذار جدید ندارد و در این راستا حکمی به مدیریت نمایندگی شعبه اردبیل ابلاغ شده است.
وی افزود: فعالیت های پدیده شاندیز در استان اردبیل از زمان آغاز به کار آن در تاریخ 15 آذرماه سال جاری با 20 نفر نیروی انسانی در زمینه فروش سهام محدود بوده و از تاریخ چهاردهم دی ماه نیز فروش سهام این مجموعه در سطح استان متوقف شده است.
دادستان اردبیل بیان کرد: تا کنون دستوری مبنی بر پلمپ نمایندگی های این مجموعه ابلاغ نشده و فعالیت آنها فعلا به بازخرید سهام های فروخته شده، محدود است.
او اضافه کرد: افراد می توانند برای پس دادن سهام خود به دفتر نمایندگی این مجموعه مراجعه کنند و طی 45 روز ارزش ریالی سهام توسط بانک عامل واریز می شود.
عتباتی عنوان کرد: دفتر پدیده شاندیز در استان اردبیل فعالیت خاصی نداشته و تنها در حد واسط هستند.
وی ادامه داد: شعبه بازپرسی دادسرای مشهد مسوول اصلی رسیدگی به پرونده این مجموعه می باشد و ما منتظر تصمیمات آنها هستیم اما با توجه به پیگیری افکار عمومی و مکاتباتی که با دادستانی کل کشور صورت گرفته، پرونده ای در این زمینه در دادستانی اردبیل تشکیل شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار