رئیس فرهنگ و ارشاد ‌مشهد مقدس گفت: فیلم‌های منتخب جشنواره فیلم فجر در مشهد مقدس اکران می‌شوند.
کد خبر: ۱۴۳۳۵
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۷:۲۹ 16 March 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی یوسف امینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس، اظهار داشت: با توجه به اینکه امسال بهار و نوروز رنگ و بوی فاطمی دارد و مقارن با ایام شهادت بزرگ بانوی جهان اسلام نیز است، این اداره با همکاری موسسات فرهنگی و هنری و سایر اماکن وابسته اقدام به برنامه ریزی جهت تسهیلات سفرهای نوروزی در راستای ارائه خدمات فرهنگی کرده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد مقدس با اشاره به برنامه‌های این نهاد در ایام نوروز گفت: تهیه و توزیع بسته‌های فرهنگی، برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب با عنوان بهار فاطمی با حضور 40 ناشر در حدفاصل میدان شهدا و چهارراه شهدا ویژه مسافران نوروزی بخشی از این برنامه‌ها است.

امینی عنوان کرد: برپایی نمایشگاه‌های موقت کتاب و محصولات فرهنگی در میدان شریعتی، چهارراه دکترا، خیابان امام خمینی(ره)، میدان شهدا مشهد نیز در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: همچنین اکران نوروزی فیلم‌های منتخب جشنواره فیلم فجر در دستور کار قرار گرفته است و تمهیدات لازم نیز در این زمینه اندیشیده شده است.

امینی بیان کرد: برپایی نمایشگاه‌های هنری در نگارخانه‌ها، چاپ و توزیع ویژه نامه‌های نوروزی و برگزاری نمایشگاه سبک زندگی فاطمی در دو نقطه از شهر نیز در دستور کار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد مقدس قرار دارد.

وی گفت: همچنین برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه شهادت بانو فاطمه زهرا(س) در این ایام پیش بینی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار