مرد شیادی که با درج آگهی جذب مدل و اعزام به خارج از کشور در اینترنت، از تصاویر خصوصی یک دختر جوان سوء استفاده کرده بود دستگیر شد.
کد خبر: ۱۴۴۸۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۱ 15 December 2015
چندی پیش دختر جوانی که آرزوی مدل شدن و رفتن به خارج از کشور را در سر می پروراند، با در دست داشتن یک برگه شکایت وارد شعبه ویژه جرایم رایانه ای مشهد شد و ادعا کرد: مدتی پیش با یک آگهی جذب مدل و اعزام به خارج از کشور در فضای مجازی روبه رو شدم و تصور کردم به همه آرزوهایم دست پیدا کرده ام.

دختر جوان ادامه داد : وقتی با صاحب آگهی ارتباط برقرار کردم، قرار شد تصاویرم را برای او که مدعی بود برای شرکتهای مدلینگ خارج از کشور نیرو جذب می کند، ارسال کنم. من هم تعداد زیادی از تصاویر خصوصی ام را برایش ارسال کردم اما بعد از مدتی متوجه شدم همه وعده های صاحب آگهی دروغی بیش نبود و به نیت شوم مرد شیطان صفت پی بردم اما دیگر دیر شده بود وچاره ای جز شکایت ندیدم.

باز پرس جاوید نیا پس ازبررسی ادعاهای دختر جوان به ماموران پلیس فتا دستور داد تا هرچه زود تر وی دستگیر شود .

کارآگاهان پلیس فتا پس از انجام یک سری اقدامات فنی توانستند متهم را که مرد جوانی بود، شناسایی و دستگیر کنند .

در حالی متهم به شعبه مذکور هدایت شد که در ماه جاری چندین پرونده مشابه نیز به شعبه 207 دادسرای مشهد ارجاع شده بود که این امر خود حکایت از سوء استفاده اعضای باندهای شیطان صفتی دارد که با وعده هایی مانند جذب مدل و اعزام آن ها به خارج از کشور و... در فضای مجازی، از ساده اندیشی طعمه های خود استفاده می کنند و تصاویر دختران جوان را دستمایه نیتهای شیطانی خود قرار می دهند.

منبع: خراسان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار