مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: دانش آموز علی قهرمانی از شهرستان تویسرکان موفق به کسب رتبه سوم کشوری هفدهمین جشنواره جوان خوارزمی شد.
کد خبر: ۱۴۶۵۱۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۰ 17 December 2015

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: دانش آموز علی قهرمانی از شهرستان تویسرکان موفق به کسب رتبه سوم کشوری هفدهمین جشنواره جوان خوارزمی شد.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش همدان عبدالرضا فولادوند اظهار کرد: در مجموع تعداد 60 طرح به مرحله نهایی جشنواره راه یافتند که با همکاری سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران و ارزیابی نهایی توسط هیات داوران تعداد 32 طرح به عنوان طرح های برگزیده نهایی کشوری بخش دانش آموزی هفدهمین جشنواره جوان خوارزمی انتخاب شد.

وی افزود: در این دوره از جشنواره تعداد 13 استان، دارای رتبه های اول تا سوم کشوری بوده اند که از استان همدان علی قهرمانی، دانش آموز سال سوم انسانی از دبیرستان نمونه دولتی شهید بهشتی تویسرکان با ارائه طرح 'نوشتن در تاریکی' در زمینه علمی، علوم اجتماعی و روانشناسی موفق به کسب رتبه سوم کشوری شد.

فولادوند با بیان اینکه همچنین پنج نفر از دانش آموزان این استان موفق به کسب عنوان پژوهنده برتر کشور شدند افزود: بر اساس ارزیابی پژوهشگاه مطالعات وزارت آموزش و پرورش دانش آموزان محمد جوادعسگری و محمدمهدی دوستی از دبیرستان علامه حلی و نازنین ولایی و شادی زاوری از دبیرستان نمونه دولتی فروغ ناحیه یک همدان عنوان پژوهنده برتر کشور را به خود اختصاص دادند.

وی افزود: همچنین امیرحسین اسماعیل بیگی از دبیرستان شهید بهشتی شهرستان تویسرکان موفق به کسب این عنوان شد.

آیین تجلیل از دانش آموزان پژوهشگر برتر 22 آذرماه در مدرسه شاهد شهدای هفتم تیر تهران پژوهش با حضور وزرای آموزش و پرورش و علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد.

استان همدان حدود 280 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی دارد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار