با سخنرانی استاد پناهیان
با هدف محکومیت کشتار مسلمانان نیجریه و بزرگداشت شیخ زکزاکی ، پویش مردمی "محکومیت کشتار مسلمانان نیجریه" در فرهنگسرای زیارت مشهد برگزار می شود.
کد خبر: ۱۴۶۵۲۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۷ 17 December 2015

حسین کمیلی،مدیر فرهنگسرای زیارت مشهد ظهر امروز در گفتگو با تابناک رضوی ، هدف از برگزاری "محکومیت کشتار مسلمانان نیجریه" را همدردی با مسلمانان این کشور عنوان کرد و گفت: شرایط پیش آمده در کشور دوست و مسلمان نیجریه نیازمند همیاری و دقت نظر سایر کشورهای مسلمان است.

وی رویکرد این پویش مردمی را محکومیت صریح کشتار شیعیان در جهان دانست و اظهار کرد: سکوت در مقابل فجایع کشور نیجریه ، همراهی کردن با جنایتکاران و عدم دفاع از مظلومان است.

بنا براین گزارش ، همایش محکومیت کشتار مسلمانان نیجریه با رویکرد معرفی زندگی‌نامه شیخ زکزاکی عصر امروز از ساعت 18 تا 20 امشب و با سخنرانی عالم انقلابی حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان در محل فرهنگسرای انقلاب اسلامی واقع در خیابان پنجتن مشهد برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است این همایش به همت موسسه جوانان آستان قدس رضوی و با مشارکت سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری ، با حضور جمعی از طلبه‌های شیعه از کشور نیجریه و جوانان ولایت‌مدار شهر مشهد برگزار می‌شود.

برچسب ها: پناهیان ، نیجریه ، زکزاکی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار