خیلی از کمپانی‌های پخش فیلم هستند که درخواست اکران دارند اما می‌گویند باید اداره سانسور کشورشان اجازه دهد.
کد خبر: ۱۵۳۲۸۲
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸ 28 December 2015
مجیدی در سخنانی گفته است: ما برای اکران بین‌المللی فیلم محمد رسول‌الله برنامه‌ریزی داریم ولی راه‌ها را می‌بندند. خیلی از کمپانی‌های پخش فیلم هستند که درخواست اکران دارند اما می‌گویند باید اداره سانسور کشورشان اجازه دهد.

به گزارش تسنیم، مجید مجیدی کارگردان فیلم محمد رسول‌الله (ص) در حاشیه همایش بین‌المللی یاران صلوات و در پاسخ به سوال خبرنگار در مورد وضعیت اکران این فیلم در کشور ترکیه گفت: یکسری مشکلات حقوقی پیش آمده بود که تا یکی دو روز دیگر این مشکل حل می‌شود و امیدوارم تا آخر ماه ربیع‌الاول فیلم اکران شود.

وی در مورد برنامه‌ریزی اکران در کشورهای دیگر گفت: ما برای اکران بین‌المللی فیلم محمد رسول‌الله برنامه‌ریزی داریم ولی راه‌ها را می‌بندند. خیلی از کمپانی‌های پخش فیلم هستند که درخواست اکران دارند اما می‌گویند باید اداره سانسور کشورشان اجازه دهد یا مثلا  کشور هند 300 میلیون مسلمان دارد و قرار بود فیلم در آنجا اکران شود ولی به خاطر برخی از فتواها راه اکران این فیلم بسته شد. از اندونزی و آسیای شرقی هم درخواست اکران فیلم داریم.

کارگردان فیلم محمد‌رسول‌الله افزود: زمان اکران فیلم الرساله مصطفی عقاد هم مشکلاتی اینچنینی بود ولی بعد از 2 سال اجازه اکران گرفت اگرچه هنوز هم این فیلم در کشوری مثل عربستان اکران نشده است.

مجیدی در پاسخ به این سوال که بهتر نبود برای اکران بین‌المللی با یک کمپانی خارجی با یک کمپانی خارجی قرارداد می‌بستید، گفت: مشکل اکران بین‌المللی ربطی به این ندارد  چون اینها از اساس با اکران این فیلم مشکل دارند.

وی در پاسخ به سوال کنار گذاشته شدن فیلم محمد رسول‌الله از اسکار گفت: فعلا دوست ندارم در این مورد حرف بزنم ولی مطالب مهمی دارم که بعدها به مردم می‌گویم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار