در ششمین جشنواره مردمی عمار در خراسان جنوبی 146 فیلم از 10 دی ماه به مدت یک هفته در سینما انقلاب اسلامی اکران می‌شود/ 23 اثر از خراسان جنوبی به جشنواره راه یافته است
کد خبر: ۱۵۵۴۴۸
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۰ 01 January 2016

در سالروز حماسه 9 دی ماه اکران فیلم‌های جشنواره عمار همزمان با سراسر کشور در خراسان جنوبی آغاز شد.

به همین مناسبت، سینما انقلاب اسلامی و نمایشگاه پوستر 9 دی در بیرجند، در کنار سینما بهمن با حضور مهدی حبیبی، معاونت فرهنگی کل استان‌ها در حوزه هنری کشور و جمعی از اکران کنندگان فیلم افتتاح شد.

به گزارش تابناک، مجید کریمیان، رئیس حوزه هنری خراسان جنوبی، در آیین افتتاح سینما انقلاب اسلامی گفت: در سالروز حماسه 9 دی ماه اکران فیلم‌های جشنواره عمار همزمان با سراسر کشور در خراسان جنوبی آغاز شد.

وی با بیان اینکه جشنواره مردمی عمار پس از فتنه سال 88 پیرامون دغدغه‌های نظام و انقلاب اسلامی شکل گرفت، از آغاز اکران 146 فیلم در ششمین جشنواره مردمی عمار در این استان خبر داد و افزود: این فیلم‌ها از 10 دی ماه به مدت یک هفته در سینما انقلاب اسلامی اکران می‌شود.


همزمان جشنواره عمار: سینما انقلاب اسلامی در بیرجند افتتاح شد

رئیس حوزه هنری خراسان جنوبی، مردمی بودن را یکی از ظرفیت های جشنواره عمار عنوان و تصریح کرد: مردم در زمینه اکران فیلم ها به صورت خودجوش شرکت کرده اند که این باعث تمایز این جشنوواره از سایر جشنواره ها شده است.

کریمیان در ادامه از ارسال بیش از 2 هزار اثر از سراسر کشور به جشنواره فیلم عمار خبر داد و افزود: 23 اثر از خراسان جنوبی به جشنواره راه یافته است  .

همزمان جشنواره عمار: سینما انقلاب اسلامی در بیرجند افتتاح شد
   .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار